ATV
Fra : Lasse Frejlev Jensen

Dato : 22-07-04 07:21

Jeg er på jagt efter en ATVer i ca 150cc klassen hvor finder jeg den bedste
maskine ? Det er jo en jungle og finde ud af

Lasse Frejlev Jensen

Fra : Zemich

Dato : 22-07-04 12:20

"Lasse Frejlev Jensen" <as2dal@2pc.dk> wrote in message
> [...]
bedste
> maskine ? Det er jo en jungle og finde ud af

Så vidt jeg ved laver Yamaha nogle af de bedste ATVere.

Mvh Tommy
--------------------------------
Yamaha TZR 125 RR '96

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-07-04 22:56

"Lasse Frejlev Jensen" <as2dal@2pc.dk> writes:

> Jeg er på jagt efter en ATVer i ca 150cc klassen hvor finder jeg den
> bedste maskine ? Det er jo en jungle og finde ud af

Der er pt. rundt regnet ingen ATV-kørere her i gruppen, men prøv
evt. den engelsksprogede gruppe alt.atv og dem i rec.motorcycles
træet.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>