V: Yamaha DT175
Fra : \\_TNT_/

Dato : 21-07-04 22:09

Hva mener i den her laban er værd?

Det er en årgang 1991, 4346km, 1ejer(påstår han), syns godt nok det lyder
lidt sygt kun at køre knap 4300km på 13år.. men ok

pics ka ses her(de tre nederste til højre):

http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14018

Dennis Christensen

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-07-04 08:55

"\_TNT_/" <dfnc@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hva mener i den her laban er værd?

Det ved jeg sgisme ikke, men den ser fin ud

> Det er en årgang 1991, 4346km, 1ejer(påstår han), syns godt nok det lyder
> lidt sygt kun at køre knap 4300km på 13år.. men ok

4346km er GODT 4300km. KNAP betyder "lidt mindre end", GODT betyder "lidt
mere end".

End of Rollator MC's sprogkursus.

vh
Torben

Fra : Wheeler

Dato : 22-07-04 15:00

> "_TNT_/" <dfnc@tdcadsl.dk> wrote in message

> Det ved jeg sgisme ikke, men den ser fin ud

[KLIP]
Tjek datokoden på dækket - hvis dækkene er senere end årgang 91 (ihvert
for så vidt fordæk) så stinker det!

Nu ved jeg ikke, om Torben prøvede at hjælpe dig(?), men så kan jeg til
hans orientering oplyse:

Godt (og vel)
der betyder 'lidt over' hos de ældre, men 'lidt under' hos de yngre (jf.
Nyt fra Sprognævnet 1999/2).

http://www.dsn.dk/ - under FAQ/OSS

Wheeler
VFR 750F
TDR 125R

Fra : Jens Arnfast

Dato : 22-07-04 18:32

Wheeler wrote:
> Tjek datokoden på dækket - hvis dækkene er senere end årgang 91 (ihvert
> for så vidt fordæk) så stinker det!

Det kunne jo være 4kkm efter renovering af motor? Eller måske har den
kun kørt hård banekørsel igennem de 13 år?

> [...]
> hans orientering oplyse:
>
> Godt (og vel)
> der betyder 'lidt over' hos de ældre, men 'lidt under' hos de yngre (jf.

Ja, men det ændrer ikke på at 'knap' betyder 'lidt mindre end'
'De yngre' siger også 'max lol' istedet for 'det var sjovt' eller at
grine .. såe.. den slags gider vi ikke bekymre os om

Godt og vel betyder lidt over - EOD!

--
-jens
Åbenbart ikke yngre længere

Fra : \\_TNT_/

Dato : 22-07-04 18:36

> Det kunne jo være 4kkm efter renovering af motor? Eller måske har den
> kun kørt hård banekørsel igennem de 13 år?

well, speedo står på 4,6k (se pics evt.) og maskinen ser meget nydelig ud.

Han påstår at der er budt 10k for dyret og at jeg skal byde over hvis jeg
vil ha den.. :-/

Dennis Christensen

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-07-04 16:43

"Wheeler" <bernhard_wheeler@fuckspam.com> wrote in message
> [...]
> hans orientering oplyse:
>
> Godt (og vel)
> der betyder 'lidt over' hos de ældre, men 'lidt under' hos de yngre (jf.

Jeps, jeg ved at de ikke kan finde ud af at tage et standpunkt. Det ender
vel med at 10 betyder 20 (og 30 for nogen grupper) :-/

vh
Torben

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 23-07-04 17:58

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> "Wheeler" <bernhard_wheeler@fuckspam.com> wrote in message

> Jeps, jeg ved at de ikke kan finde ud af at tage et standpunkt. Det ender
> vel med at 10 betyder 20 (og 30 for nogen grupper) :-/

*LOL*
Sidst vi spillede whiskeyskak (eller deromkring) endte vi i samme diskussion
om 'godt'. Vi fandt da ihvertfald ud af at generationskloeften ligger
et sted mellem 1974 og 1975

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 22-07-04 18:54

Fedtmule sælger da en Mz Etz 301 FUN (den nyeste model) den ville passe fint
til at starte med !!!

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : \\_TNT_/

Dato : 22-07-04 19:11

> Fedtmule sælger da en Mz Etz 301 FUN (den nyeste model) den ville passe
fint
> til at starte med !!!

har nok set den Eg, men gider ik lige køre 800km for den.. Bor i
sønderjylland :-/

Dennis Christensen