udstødning til zx12
Fra : Ukendt

Dato : 21-07-04 19:31

Jeg fik en akrapovic potte med tilhørende forrør med da jeg købte
zx-12'eren. Jeg har dog valgt at køre med den originale potte, da jeg er
lidt træt af al den larm, og desuden har den sgu heste nok i forvejen

Men da jeg jo gerne vil sælge det fulde system, vil jeg gerne vide om
zx12'erne "deler" størrelse med andre cykler hvad angår udstødning, eller
det kun kan sættes på en zx12..

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join BOINC now !!!

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-04 19:53

Peter nu har du sku drukket igen , men ring lige jeg har måske en køber hvis
prisen er rigtig
Brummm Brummmmmmm Brummmmmmmmmmm Brummmmmmmmmmmmmmm
--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-04 20:00

Per Emborg wrote:
> Peter nu har du sku drukket igen , men ring lige jeg har måske en
> køber hvis prisen er rigtig

Prisen vil selvfølgelig være rigtig *g*

Vi snakkes jo ikke om noget der bare ligner nyprisen som er et godt stykke
over 10000,-

Rydberg sagde at det var en af de første carbon potter akrapovic havde
lavet, og der er derfor heller ikke akrapovic emblem på, måske den tidligere
ejer har taget det af. Hmm, det skal lige undersøges.... Men det ER en
akrapovic, ingen tvivl om den sag

Og det skal siges at den lød da meget fed, men jeg vil sgu heller køre med
den originale lidt endnu.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-07-04 09:17

Nu ved jeg ikke hvordan Akropovic lyder er på en ZX12. Men som regel synes
jeg ikke at Akropovic larmer meget. Det er selvfølgelig lidt mere end
standard. Men uden at være træls.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ninja Rider

Dato : 23-07-04 17:59

Hejsa

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Nu ved jeg ikke hvordan Akropovic lyder er på en ZX12. Men som regel synes
> jeg ikke at Akropovic larmer meget. Det er selvfølgelig lidt mere end
> standard. Men uden at være træls.

På en ZX-12R er der EN DEL larm. Den lyder trinet før at det er en potte
uden uld i. Den er RIMELIG høj!

Mvh Emil
--
ZX-6R til salg
Kamy der havde en ZX-12R med Akrapovics anlæg på.

Fra : oras

Dato : 23-07-04 19:19

Hej Peter ..

Jeg har en kammerat der muligvis gerne vil købe din udstødning, giv mig lige
et ring på 20949972 hvis den da ikke allerede er solgt