ny udstødning til xj 600 årgang 1991
Fra : Jacob Andersen

Dato : 21-07-04 14:32

Hejsa

jeg har brug for lidt hjælp.

Min kære mc står for at skulle have udskiftet udstødning.

Hvilken en skal jeg vælge:

* skal det være 4-2
* skal det være 4-1 (er nok det billigste ??)
* har fået foreslået en motad N-eta 4-1 er den ok eller er der noget
der er lige så godt i samme prisniveau ca. 3500
* kan jeg med fordel købe udstødning i tyskland, England eller andet
sted?

på forhånd tak for hjælpen

Jacob Andersen
jacobsxj600@andersen.mail.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-07-04 08:25

"Jacob Andersen" <jacobsxj600@andersen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> der er lige så godt i samme prisniveau ca. 3500
> * kan jeg med fordel købe udstødning i tyskland, England eller andet

tjah - google afslørede denne :
http://www.auspuff-shop.de/mbs-site/katalog/1906987N.htm sammen med en del
andre her :
http://www.google.dk/search?q=motad+n-eta+xj600&ie=UTF-8&hl=da&meta=