Søhøjlandets TT , 11. September 2004, men ~
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-07-04 19:56

Hej NG.
Læste i Bike at Søhøjlandets TT bliver afholdt d. 11. September, men der
står ikke hvor, andet end på afspærrede Jyske veje !

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Hekto

Dato : 20-07-04 20:11

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> Hej NG.
> Læste i Bike at Søhøjlandets TT bliver afholdt d. 11. September, men der
> står ikke hvor, andet end på afspærrede Jyske veje !

Ry ved Silkeborg.

http://www.crrdk.com/

Kan absolut anbefales. Lad os håbe på godt vejr!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Jens Arnfast

Dato : 20-07-04 20:56

Hekto wrote:
> Ry ved Silkeborg.
> http://www.crrdk.com/
> Kan absolut anbefales. Lad os håbe på godt vejr!

Kan vi ikke lave en DFM-camp i et af hjørnerne? Så vi kan få sat
ansigter på endnu flere personer

Og ja, det er altid en tur værd at smutte til Ry og se TT

--
-jens
RSV1000

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-04 21:36

"Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> Kan vi ikke lave en DFM-camp i et af hjørnerne? Så vi kan få sat
> ansigter på endnu flere personer

Der plejer vist ikke, at være camping for tilskuer, men hvis vi kan få lov,
og jeg ikke har min søn så er jeg på.

Mvh.

Dannie

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-04 22:11

Hvis der er nok der vil kan vi nok godt bo hos os fri camp toilet osv 8 km
fra banen , og mon ikke vi lige kunne få en BETTE fest ud af det

www.skanderborgmc.dk

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Jens Arnfast

Dato : 20-07-04 23:09

DJ wrote:
> Der plejer vist ikke, at være camping for tilskuer, men hvis vi kan få lov,
> og jeg ikke har min søn så er jeg på.

Korrekt, jeg tænkte nu også mest på en flok klapstole ved et af banens
sving

--
-jens
RSV1000

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-07-04 22:04

> Kan vi ikke lave en DFM-camp i et af hjørnerne? Så vi kan få sat
> ansigter på endnu flere personer
>
> Og ja, det er altid en tur værd at smutte til Ry og se TT

Jow, lad os det, dem der kommer fra Sjælland af , kunne jo køre derover i
samlet flok ?,
og til jer "vejr tøser" kom nu med alligevel, hvis der er lidt vand skader
det ikke !

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Hekto

Dato : 20-07-04 22:12

> [...]
> samlet flok ?,
> og til jer "vejr tøser" kom nu med alligevel, hvis der er lidt vand skader

Hvis du så hvad de kørte på, hvordan vejene er, og hvor stækt det går
.... ville
du også håbe på tørrevejr.
Bortset fra det, vil bondemandens pløjemark, hvor tilskuerne står, have
en vis lighed med 'smatten'!!!

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 21-07-04 15:09

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse

> [...]
> ... ville
> du også håbe på tørrevejr.
> Bortset fra det, vil bondemandens pløjemark, hvor tilskuerne står, have

Du har da helt ret, jeg _håber_ da på tørvejr !, men nu bor jeg i DK, så at
siger/gøre som så mange andre, med ikke at tage nogen steder hvis det regner
!,
hemm...... så kunne jeg da lige så godt sælge cyklen, jeg kunne da ikke
drømme om at droppe TPT, Swedish Bikemeet, og en Søndags hyggetur til
Caroline på grund af regnvejr.

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Armand

Dato : 22-07-04 00:22

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en
> Hej NG.
> Læste i Bike at Søhøjlandets TT bliver afholdt d. 11. September, men der
> står ikke hvor, andet end på afspærrede Jyske veje !

Jeg gætter på at det bliver i søhøjlandet (á omkring Ry) :-/

--
Armand.

Fra : Brian Laursen

Dato : 22-07-04 06:50

Armand wrote:
> Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en
>
> Jeg gætter på at det bliver i søhøjlandet (á omkring Ry) :-/

Bravo. det er korrekt

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk lige ved siden af RY

Fra : Armand

Dato : 22-07-04 16:35

Brian Laursen <thunderace_dk@hotmail.com> skrev i en

> Bravo. det er korrekt

Det var mere hen som á sarkasme!
Subj. kunne også have været ligesom: "Flystævne ved flyvestation
Skrydstrup - Men hvor?"

--
Armand.