/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Tak til ...
Fra : Hekto


Dato : 20-07-04 19:31

.... Henrik fra Skodsborg!
Han havde lige været ude og købe en Fireblade, som stod bag i hans
karrygule rugbrød ... da han fik øje på mig i nødsporet på
Helsingørmotorvejen!

Er der nogen der kender Henrik, så hils og sig tak for hjælpen, og at
jeg skylder ham en is eller to, på Rungsted Havn!

Jeg havde dyset om, og samtidig lige justeret lidt frigang på kobling og
forbremse. Så var det afsted og fylde benzin på inden regnen kom (- igen!).
Tilsyneladende havde jeg liiige fået stillet den stramt nok, for da jeg
lige lagde ud på en kort strækning af motorvejen mod Helsingør, løb
forbremsen varm, og begyndte at bremse! Der skulle skubbes noget for at
få den helt ind i nødsporet. Fat i mobilen; men så snart man vender
ryggen til, skal kvinder jo tale i telefon! eller >

Til alt held kom Henrik forbi med den nyindkøbte, og havde lige en 3mm
unbrakonøgle, så jeg kunne løsne bremsen.

Desværre kunne vi dårligt føre en normal samtale, da bilerne jog afsted.
De kører jo som sindsyge!!!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

 
 
Pwh (20-07-2004)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 20-07-04 20:04

Hekto wrote:
> Til alt held kom Henrik forbi med den nyindkøbte, og havde lige en 3mm
> unbrakonøgle, så jeg kunne løsne bremsen.

Så kan du lærer ikke at kører på Italiener uden at have et velassorteret
værktøjssæt med, det er jo ikke en Kawa

/Jens (som faktisk havde meget bøvl med forbremsen på Prilleren)



Hekto (20-07-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 20-07-04 23:42

Pwh wrote:

> Hekto wrote:
>
>>Til alt held kom Henrik forbi med den nyindkøbte, og havde lige en 3mm
>>unbrakonøgle, så jeg kunne løsne bremsen.
>
>
> Så kan du lærer ikke at kører på Italiener uden at have et velassorteret
> værktøjssæt med, det er jo ikke en Kawa
>
> /Jens (som faktisk havde meget bøvl med forbremsen på Prilleren)
>
>

Ja, man skal jo altid være parat til, her i gruppen, at kunne overhøre
en unødigt sårende bemærkning!!!!

Man skal bare tænke sig en smule om, og lade være med at lave
karburatorer og bremser samtidig!
Hvor skulle det værktøj være? Der er et lille rum bag sadlen. Jeg ved
ikke hvad de har tænkt sig med det?

Hvis det er til Kondomer, tager det for lang tid at skrue sædet af for
at komme frem til dem. Værktøj kan der ikke være meget af, måske en
enkelt tændrørsnøgle, eller reservepære; men ingen skruetrækker så man
kan skifte den.
Iøvrigt har det ikke været nødvendigt, indtil videre (7-9-13) at skrue
på noget som helst, under 'gang'.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Pwh (21-07-2004)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 21-07-04 15:08

Hekto wrote:
> Pwh wrote:
>
>> Hekto wrote:
>>
>>> Til alt held kom Henrik forbi med den nyindkøbte, og havde lige en
>>> 3mm unbrakonøgle, så jeg kunne løsne bremsen.
>>
>>
>> Så kan du lærer ikke at kører på Italiener uden at have et
>> velassorteret værktøjssæt med, det er jo ikke en Kawa
>>
>> /Jens (som faktisk havde meget bøvl med forbremsen på Prilleren)
>>
>>
>
> Ja, man skal jo altid være parat til, her i gruppen, at kunne overhøre
> en unødigt sårende bemærkning!!!!

Jamen det var skam slet ikke for at drille, det var absolut kun ment som
en venligt råd, hvordan kan du dog tro den slags om mig Hekto

/Jens



Lasse L (21-07-2004)
Kommentar
Fra : Lasse L


Dato : 21-07-04 08:30


"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
news:40fd6cb3$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> /Jens (som faktisk havde meget bøvl med forbremsen på Prilleren)

hvilke probs har du med din forbremse ?

Lasse
Mille & Karin & Neelix & SV650S



Pwh (21-07-2004)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 21-07-04 15:10

Lasse L wrote:
> "Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
> news:40fd6cb3$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> /Jens (som faktisk havde meget bøvl med forbremsen på Prilleren)
>
> hvilke probs har du med din forbremse ?

Den groede fast for et godt ord, og bagbremsen (tromle) bremsede ujævnt, jeg fik
skiftet fælgen og bakker på garantien men problemet kom hurtigt igen ;-(

/Jens



Lasse L (22-07-2004)
Kommentar
Fra : Lasse L


Dato : 22-07-04 08:22


"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
news:40fe7934$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Den groede fast for et godt ord, og bagbremsen (tromle) bremsede ujævnt,
jeg fik
> skiftet fælgen og bakker på garantien men problemet kom hurtigt igen ;-(
>

du mener inderkransen af skiven ?, og bakker ? er det nitterne du hentyder
til.

jeg har læst flere steder på nettet om folk der forsigtigt har banket deres
skiver med en gummi hammer for at holde dem "flydende" der er også folk der
hårnakket påstår at man bare skal fjerne fjederen på nitten så den bliver
mere løs i det.

jeg har selv lige invisteret i et sæt galfer wave diske (det ser frækt ud
) de skulel være helflydende og ferodo sinter grib klodser....hvis
millen nu ikek havde blæst en pakning i ventil dækslet(fejl ved service)
havde jeg også kunen fortælle dig hvordan de virkede....men de 20 km jeg
kørt, hvor man skulle bremse forsigtigt og alt det der, virkede de
fint...dog har den store service som jeg fik lavet for en uges tid siden
også resulteret i at min forbremse som før var absolut stenhård, når den var
1 cm fra grebet, nu er en smule svampet og jeg kan trække bremsen helt ind
til grebet .

Lasse
Mille & Karin & Neelix & SV650S



Hekto (22-07-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 22-07-04 08:55

Lasse L wrote:

>
> jeg har selv lige invisteret i et sæt galfer wave diske (det ser frækt ud
> ) de skulel være helflydende og ferodo sinter grib klodser....hvis
> millen nu ikek havde blæst en pakning i ventil dækslet(fejl ved service)
> havde jeg også kunen fortælle dig hvordan de virkede....men de 20 km jeg
> kørt, hvor man skulle bremse forsigtigt og alt det der, virkede de
> fint...dog har den store service som jeg fik lavet for en uges tid siden
> også resulteret i at min forbremse som før var absolut stenhård, når den var
> 1 cm fra grebet, nu er en smule svampet og jeg kan trække bremsen helt ind
> til grebet .
>

På med 'bremse-elastikken'!!!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Lasse L (22-07-2004)
Kommentar
Fra : Lasse L


Dato : 22-07-04 10:22


"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
news:40ff7329$0$308$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> På med 'bremse-elastikken'!!!

er du sikker....på millen er der 3 udluftning skruer en ved resovoiret, og
en på hver kaliber, vil luften ikke sætte sig oppe ved udluftningsskruen, og
derved ikke komme ud ved at snøre grebet ind ???

jeg er godt træt af at blive brændt af hos forhandlere....først sigma mc,
som røvrendte mig, og kom med nye løgn historier men de gik og reppede den
efter styrt....så køge mc, ja ok de lavede ikke noget ged, men skiftede ikek
forgaffel olie som jeg havde bedt om.....

den sidste som jeg ikke vil oplys navnet på, havde lavet en ged, hvorved at
ventil pakningen til foreste cylinder (den øverste pakning ved ventillåget)
blev utæt...og blæste olie ud på hele venstre side, gennemsmurte bagdækket,
og var meget tæt på at få mig til at styte pga a fedtet baghjul....jeg nåede
at køre 70 km efter service inden falc måtte ud ....hertil kommer at min
forbremse var stenhård og meget kontant....efter deres bremsevædske skift er
den blød som karins skrusuki...bevares den kan bremse, sikkert også nok til
en forhjuls blokade...men den er ikek den samme crispy lækre
forbremse....suk....

Lasse
Mille & Karin & Neelix & SV650S



Hekto (22-07-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 22-07-04 11:19

Lasse L wrote:
> "Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
> news:40ff7329$0$308$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>
>>På med 'bremse-elastikken'!!!
>
>
> er du sikker....på millen er der 3 udluftning skruer en ved resovoiret, og
> en på hver kaliber, vil luften ikke sætte sig oppe ved udluftningsskruen, og
> derved ikke komme ud ved at snøre grebet ind ???
>
> jeg er godt træt af at blive brændt af hos forhandlere....først sigma mc,
> som røvrendte mig, og kom med nye løgn historier men de gik og reppede den
> efter styrt....så køge mc, ja ok de lavede ikke noget ged, men skiftede ikek
> forgaffel olie som jeg havde bedt om.....
>
> den sidste som jeg ikke vil oplys navnet på, havde lavet en ged, hvorved at
> ventil pakningen til foreste cylinder (den øverste pakning ved ventillåget)
> blev utæt...og blæste olie ud på hele venstre side, gennemsmurte bagdækket,
> og var meget tæt på at få mig til at styte pga a fedtet baghjul....jeg nåede
> at køre 70 km efter service inden falc måtte ud ....hertil kommer at min
> forbremse var stenhård og meget kontant....efter deres bremsevædske skift er
> den blød som karins skrusuki...bevares den kan bremse, sikkert også nok til
> en forhjuls blokade...men den er ikek den samme crispy lækre
> forbremse....suk....
>

Det er da afgjort værd at prøve!

Sæt en kraftig elastik/bagagestrop/plastikstrip om bremsen og
gasåndtaget, og lad det stå, gerne en dag eller to.
Derved komprimeres eventuelle små luftbobler, og så bliver de mindre og
stiger lettere op.
Bank med nogle timers mellemrum på kaliper, slange o.s.v. med skaftet af
en skruetrækker.

Det skulle gerne hjælpe, med mindre der sidder en ondartet luftboble et
sted nede i kaliperen. Der er sikkert en grund til at der er tre
udluftninger!
Efter elastikturen, kan du evt. lige lufte bremsen ud igen, hvis den
stadig er bløs; men elastikken plejer at gøre underværker.


--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Pwh (22-07-2004)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 22-07-04 15:01

Lasse L wrote:
> "Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
> news:40fe7934$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Den groede fast for et godt ord, og bagbremsen (tromle) bremsede
>> ujævnt, jeg fik skiftet fælgen og bakker på garantien men problemet
>> kom hurtigt igen ;-(
>>
>
> du mener inderkransen af skiven ?, og bakker ? er det nitterne du
> hentyder til.

Nope, som jeg skriver er der TROMLEbremse på baghjulet af en Priller SR125,
men skidtet er solgt så ikke mere bøvl med den )

/Jens



Hekto (22-07-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 22-07-04 11:23

Pwh wrote:

> Lasse L wrote:
>
>>"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
>>news:40fd6cb3$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>>
>>>/Jens (som faktisk havde meget bøvl med forbremsen på Prilleren)
>>
>>hvilke probs har du med din forbremse ?
>
>
> Den groede fast for et godt ord, og bagbremsen (tromle) bremsede ujævnt, jeg fik
> skiftet fælgen og bakker på garantien men problemet kom hurtigt igen ;-(
>

De støbte scooterfælge ... og dækkene med ... er ofte alt andet end
runde! Det er hamrende irriterende.
På min Peugeot havde jeg 3 fælge på, uden at det hjalp.

Så var der kun een vej! Selv at gøre tromlen rund!
Der blev sat smergellærred på de gamle bakker, og så blev hjulet trillet
rundt med hånden, mens bremsenøglen fik et hak engang imellem.
Da det efterhånden yog fat hele vejen rundt, blev der sat mærker med en
spritpen, så man kunne se om det var hele vejen, og i hele bredden.

Efter den tur, bremsede den, og fungerede upåklageligt igennem flere år!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Pwh (22-07-2004)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 22-07-04 15:04

Hekto wrote:
> Pwh wrote:
>
>> Lasse L wrote:
>>
>>> "Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
>>> news:40fd6cb3$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>
>>>
>>>> /Jens (som faktisk havde meget bøvl med forbremsen på Prilleren)
>>>
>>> hvilke probs har du med din forbremse ?
>>
>>
>> Den groede fast for et godt ord, og bagbremsen (tromle) bremsede
>> ujævnt, jeg fik skiftet fælgen og bakker på garantien men problemet
>> kom hurtigt igen ;-(
>>
>
> De støbte scooterfælge ... og dækkene med ... er ofte alt andet end
> runde! Det er hamrende irriterende.
> På min Peugeot havde jeg 3 fælge på, uden at det hjalp.

Jo men det underlige var at det virkede fint et stykke tid efter at fælgen blev skiftet
og det hjalp også hvis man afmonterede hjulet og rensede bremsen/fælgen,
men det kom hurtigt igen.

/Jens



Hekto (22-07-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 22-07-04 15:29

Pwh wrote:

> Jo men det underlige var at det virkede fint et stykke tid efter at fælgen blev skiftet
> og det hjalp også hvis man afmonterede hjulet og rensede bremsen/fælgen,
> men det kom hurtigt igen.
>

Ja, fordi de høje punkter bliver blanke og støvet samler sig i lunkerne.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Pwh (22-07-2004)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 22-07-04 20:28

Hekto wrote:
> Pwh wrote:
>
>> Jo men det underlige var at det virkede fint et stykke tid efter at
>> fælgen blev skiftet og det hjalp også hvis man afmonterede hjulet og
>> rensede bremsen/fælgen,
>> men det kom hurtigt igen.
>>
>
> Ja, fordi de høje punkter bliver blanke og støvet samler sig i
> lunkerne.

Ja det må værer forklaringen, du ved da også alt Hekto

/Jens



Hekto (22-07-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 22-07-04 22:05

Pwh wrote:
> Hekto wrote:
>
>>Pwh wrote:
>>
>>
>>>Jo men det underlige var at det virkede fint et stykke tid efter at
>>>fælgen blev skiftet og det hjalp også hvis man afmonterede hjulet og
>>>rensede bremsen/fælgen,
>>>men det kom hurtigt igen.
>>>
>>
>>Ja, fordi de høje punkter bliver blanke og støvet samler sig i
>>lunkerne.
>
>
> Ja det må værer forklaringen, du ved da også alt Hekto
>

- tror du lige at jeg brugte laaaaamg tid på den bagbremse, og på
Peugeot!!!!
Det var hamrende irriterende, at den foretog obskure bevægelser, som en
korpulerende ged, når man bare skulle stoppe for rødt lys!!


--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Pwh (23-07-2004)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 23-07-04 14:58

Hekto wrote:
> Pwh wrote:
>> Hekto wrote:
>>
>>> Pwh wrote:
>>>
>>>
>>>> Jo men det underlige var at det virkede fint et stykke tid efter at
>>>> fælgen blev skiftet og det hjalp også hvis man afmonterede hjulet
>>>> og rensede bremsen/fælgen,
>>>> men det kom hurtigt igen.
>>>>
>>>
>>> Ja, fordi de høje punkter bliver blanke og støvet samler sig i
>>> lunkerne.
>>
>>
>> Ja det må værer forklaringen, du ved da også alt Hekto
>>
>
> - tror du lige at jeg brugte laaaaamg tid på den bagbremse, og på
> Peugeot!!!!

At du arbejder langsomt er da ingen nyhed

> Det var hamrende irriterende, at den foretog obskure bevægelser, som
> en korpulerende ged, når man bare skulle stoppe for rødt lys!!

Du har da også kørt på de mærkeligste ting

/Jens (der aldrig har prøvet en korpulerende ged)



NielSV650 (20-07-2004)
Kommentar
Fra : NielSV650


Dato : 20-07-04 23:28

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
news:40fd652b$0$265$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> ... Henrik fra Skodsborg!
> Han havde lige været ude og købe en Fireblade,

[SNIP]

> Så var det afsted og fylde benzin på inden regnen kom (- igen!).

[SNAP]

Heldigt at det var en Hondakører der stoppede.. tænk, hvis det i regnvejret
havde været det elektriske, den var gal med!

[SNUDE]



Nælz
S FAU zucati
http://dfmc.dk/158




Hekto (20-07-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 20-07-04 23:37

NielSV650 wrote:
> "Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
> news:40fd652b$0$265$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>>... Henrik fra Skodsborg!
>>Han havde lige været ude og købe en Fireblade,
>
>
> [SNIP]
>
>
>>Så var det afsted og fylde benzin på inden regnen kom (- igen!).
>
>
> [SNAP]
>
> Heldigt at det var en Hondakører der stoppede.. tænk, hvis det i regnvejret
> havde været det elektriske, den var gal med!
>
> [SNUDE]
>

????? ... hva' har du gang i ????
Den kan køre på 20m vand! Det er lavet af 'far selv'!!!


--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

NielSV650 (21-07-2004)
Kommentar
Fra : NielSV650


Dato : 21-07-04 00:20

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
news:40fd9ec2$0$198$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> ????? ... hva' har du gang i ????

Honda, glidecreme, vaseline, vandtætte stik.. fill in the blanks


> Den kan køre på 20m vand! Det er lavet af 'far selv'!!!

Sejt, så mangler du bare en CBR600F1 /CBR1000-kåbe - så LIGNER det også en
vandscooter


Godnat,
Nælz *<




Hekto (21-07-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 21-07-04 07:41

NielSV650 wrote:

> Sejt, så mangler du bare en CBR600F1 /CBR1000-kåbe - så LIGNER det også en
> vandscooter
>
ÅÅÅH, NEJ! Må jeg ikke nok bare få lov til at montere en Pichler
styrkåbe????

http://users.metro2000.net/~cdc/magna/tech%20section%20and%20issues/fairings/the%20pichler%20fairing/pichler%20uni-4%20fairing.htm





--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Tony Lorentzen (21-07-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 21-07-04 11:34

Hekto wrote:

> ÅÅÅH, NEJ! Må jeg ikke nok bare få lov til at montere en Pichler
> styrkåbe????
>
>
http://users.metro2000.net/~cdc/magna/tech%20section%20and%20issues/fairings/the%20pichler%20fairing/pichler%20uni-4%20fairing.htm

Arrrrgh! Gigantisk kåbe på en VMax ... av mine øjne! :D

--
Tony
Fazer 1000 o>'o



Hekto (21-07-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 21-07-04 12:00

Tony Lorentzen wrote:

> Hekto wrote:
>
>
>>ÅÅÅH, NEJ! Må jeg ikke nok bare få lov til at montere en Pichler
>>styrkåbe????
>>
>>
>
> http://users.metro2000.net/~cdc/magna/tech%20section%20and%20issues/fairings/the%20pichler%20fairing/pichler%20uni-4%20fairing.htm
>
> Arrrrgh! Gigantisk kåbe på en VMax ... av mine øjne! :D
>
Ja, det er noget der rykker, når der bliver monteret sådan een!!! ... i
medvind!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Moller (21-07-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 21-07-04 14:22

Tony Lorentzen wrote:

> http://users.metro2000.net/~cdc/magna/tech%20section%20and%20issues/fairings/the%20pichler%20fairing/pichler%20uni-4%20fairing.htm
>
> Arrrrgh! Gigantisk kåbe på en VMax ... av mine øjne! :D

   Nå, ja :) men nu er det jo en Vmax, så den blir jo nærmest kønnere...
ikke at den blir køn, men i forhold til hvordan en Vmax ser ud i
forvejen blir det bedre med den kåbe ;) svare lidt til sækken over
hovede og bladet på ryggen :)


--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF-r 1200 rr
www.dfmc.dk/Lars_Molnit

Tony Lorentzen (21-07-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 21-07-04 15:55

Moller wrote:

> Nå, ja :) men nu er det jo en Vmax, så den blir jo nærmest kønnere...
> ikke at den blir køn, men i forhold til hvordan en Vmax ser ud i
> forvejen blir det bedre med den kåbe ;) svare lidt til sækken over
> hovede og bladet på ryggen :)

Prøv med en McDonaldspose og bed hende om at holde bladet i stedet. Så skal
du ikke bekymre dig om at bladre...

--
Tony
Fazer 1000 o>'o



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408893
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste