Indkodning af Honda HISS nøgle - hvem?
Fra : Mikkel Hansen

Dato : 20-07-04 15:09

Hej folkens

Det er lykkedes at fremskaffe en ekstranøgle til min CBR og fået den filet
til - den har også den famøse startspærre chip i sig, men den er ikke
indstillet til min tænding endnu.
Er der nogen blandt jer der ved hvem der kan udføre sådan et arbejde?

Fra : John Jensen

Dato : 20-07-04 15:24

"Mikkel Hansen" <mikkel@-FJERNMIG-hansen.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> indstillet til min tænding endnu.
> Er der nogen blandt jer der ved hvem der kan udføre sådan et arbejde?

Det tror jeg desværre ikke du får held med, jeg husker da CBR1100XXX kom med
HISS systemet
da havde Motorrad ifm. en test glemt at få nøglen med til Spanien, - de
måtte have nøglen fløjet fra Tyskland
og derned, der stod i artiklen at cyklen bliver leveret med 2 stk nøgler,
hvis de "forsvinder" så er der kun den
sure gang at købe en ny "tændingsboks / HISS box" eller hvad den nu hedder,
med 2 tilhørende nye nøgler....

Som jeg lige husker det så kostede den hvis godt og vel 2.000
Dm.........dengang.!

/ John

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 20-07-04 15:34

John Jensen wrote:

> Det tror jeg desværre ikke du får held med, jeg husker da CBR1100XXX
> kom med HISS systemet
[snip]
> / John

Hej John

Jeg er lige kommet af telefonen med Aagesen og de påstår at de kan klare
indkodningen af nøglen - så må vi jo se om de kan holde hvad de lover i
morgen

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-04 16:51

Ja du skal køre til en AUT. Honda forhandler og du skal medbringe din REG
attest + bevis på at det er din MC (Købekontrakt) så kan den indkodes ved at
(Må jeg ikke fortælle her) bla bla bla .

Låsesmed
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk

Fra : John Jensen

Dato : 20-07-04 18:04

> [...]
>
> Jeg er lige kommet af telefonen med Aagesen og de påstår at de kan klare
> indkodningen af nøglen - så må vi jo se om de kan holde hvad de lover i

Det må vi da absolut håbe, det andet bliver jo en noget dyrere løsning.

Vil du ikke lige poste resultatet imorgen, så vi kan høre om det lykkedes.?

/ John

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 21-07-04 20:55

John Jensen wrote:

> Vil du ikke lige poste resultatet imorgen, så vi kan høre om det
> lykkedes.?
>
> / John

Efterlod kværnen hos dem i dag, da han ikke kunne gå i gang lige med det
samme. To be continued.

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 22-07-04 17:26

John Jensen wrote:
[snip]
> Vil du ikke lige poste resultatet imorgen, så vi kan høre om det
> lykkedes.?
>
> / John

Sårn, det blev 450kr for deres arbejdstid - mekanikeren skulle vist læse
lidt op på proceduren
Men som du selv siger: meget billigere end at skifte tænding og
hvad-ved-jeg.

For djævlen jeg er fattig nu... og forsikring på 13500kr kommer snart...
minus på konto til mig... ferie sux

Fra : ptheo

Dato : 22-07-04 20:14

Hej .....Jeg Har beskrivelsen om hvordan det gøres ...på engelsk

ptheo