DOH !! en god mekaniker
Fra : Mikkel Kring

Dato : 20-07-04 09:29

det var en god mekaniker klovnen her mente

Fra : NielSV650

Dato : 20-07-04 09:51

"Mikkel Kring" <kring@FJERNosterbo-net.dk> wrote in message
> det var en god mekaniker klovnen her mente

Det kan jo ske for selv den bedste

Hvordan kører geden? Fint indtil de 9000 omdr/min eller hvad?
Brækker sig = "smider olien" eller "gylper i benzin og kan ikke tage flere
omdrejninger" ???

Niels
S FAU himmelblau
http://dfmc.dk/158

Fra : Mikkel Kring

Dato : 20-07-04 13:40

"NielSV650" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan kører geden? Fint indtil de 9000 omdr/min eller hvad?
> Brækker sig = "smider olien" eller "gylper i benzin og kan ikke tage flere

kan ikke tage flere omdrejninger men jeg har lige fikset den. det var stel
til benzin pumpen som var røget.

Nu kan jeg bare ikke skille bagbremsen ad den ene split sidder uhjælpeligt
fast

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-07-04 13:53

Mikkel Kring wrote:

> Nu kan jeg bare ikke skille bagbremsen ad den ene split sidder
> uhjælpeligt fast

Søp den ind i WD40 og lad den stå natten over. Brug så derefter den anden
split til at banke den ud med.

I øvrigt, Mikkel... Kig lige på
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html og lær hvordan du citerer
korrekt herinde. Tråedene i DFM udvikler sig ofte i mange retninger og det
kan være svært at se hvad der bliver svaret på, hvis ikke folk citerer
korrekt. Derudover bør du fjerne ("snippe" på fagsprog) irrelevant tekst i
folks indlæg. Hvis du lige bruger 5 minutter på at læse lidt om citatteknik,
så gør du Usenet-oplevelsen bedre for dig selv og os andre

Jeg kan i øvrigt se, at du bruger Outlook Express - og i den forbindelse kan
jeg anbefale dig at installere OE Quotefix, der fikser mange af Outlook
Express' fejl. Hent den på:
http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Mikkel Kring

Dato : 20-07-04 14:33

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
så gør du Usenet-oplevelsen bedre for dig selv og os andre

Noget i den her stil??

Mikkel

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-07-04 15:14

Mikkel Kring wrote:

> Noget i den her stil??

Næsten. Sådan her!

Sæt også gerne dit navn under to streger ligesom mig.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Morten dahl

Dato : 20-07-04 14:44

"Mikkel Kring" <kring@FJERNosterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> "NielSV650" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en meddelelse
> >
> kan ikke tage flere omdrejninger men jeg har lige fikset den. det var
stel
> til benzin pumpen som var røget.

got damn it... havde dig og chef mekanikkeren ikke lortet skilt ad dernede?

Vi skylder vist hinanden et dummeslag, for fejlen er jo 100% magen til
tidligere problemer

-
Morten Dahl
Gixxer750 trackday jern, nu forbavsende lidt bukket.

Fra : Mikkel Kring

Dato : 20-07-04 16:04

> got damn it... havde dig og chef mekanikkeren ikke lortet skilt ad
> dernede?
>
> Vi skylder vist hinanden et dummeslag, for fejlen er jo 100% magen til
> tidligere problemer

Jo det er rigtigt hvordan går det med dig og jernet

Mikkel Kring

2x gixxer 750 SRAD

Fra : Morten dahl

Dato : 20-07-04 17:05

> Jo det er rigtigt hvordan går det med dig og jernet

Tjoe, jeg har flækket knoglen i højre pegefinger, forstuvet anklen, og så
ellers en hjernerystelse af format.

> Mikkel Kring
>
> 2x gixxer 750 SRAD

nåja, jeg har da også 2 din blærerøv, plus en i stumper... detsværre bare
ingen på plader

--
Morten Dahl
Vi kører for guld eller gips...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-07-04 15:41

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Næsten. Sådan her!
>
> Sæt også gerne dit navn under to streger ligesom mig.
>
> --
> Tony
> Fazer 1000 o>'o

Ahem!!! To streger efterfulgt af et mellemrum, Herr!
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-07-04 16:18

Jes Vestervang wrote:

> Ahem!!! To streger efterfulgt af et mellemrum, Herr!

Det gør jeg da også?! Herr Suresen

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Freddy Lang

Dato : 20-07-04 20:26

Tony Lorentzen wrote:

> Det gør jeg da også?! Herr Suresen

Hvilket mellemrum? Jeg har da mellemrummet _INDEN_ de to streger...

--
Freddy
SV-R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-07-04 01:21

> Det gør jeg da også?! Herr Suresen

Sorry, jeg var vist lidt træt :-/

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-07-04 01:23

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Men det er der ikke. Det er nok fordi OE er defekt.

Defektheden består af at OE fjerner mellemrum sidst i linjerne, men
den er vist rettet i de nyeste versioner.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-07-04 01:24

> Næh - men jeg går ud fra at min OE Quotefix virker...

Svjh. accepterer quotefix også de defekte, der mangler det afsluttende
mellemrum.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 20-07-04 21:25

"Freddy Lang" <zierra@[FJERNDETTE]mail.dk> writes:

> Hvilket mellemrum? Jeg har da mellemrummet _INDEN_ de to streger...

Det er også helt defekt. Så kan vores andres newsreadere ikke genkende
din signatur for hvad den er. Check
<http://usenet.dk/netikette/signatur.html>, hvis du er i tvivl om
retningslinjerne for signaturer.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 20-07-04 23:36

> [...]

> Well, jeg skal prøve at huske at gøre det rigtigt fremover. Tak for tippet.

Det var lige før det var tæt på at være godt nu. Der mangler et

.... men skulle det være en anden gang så spørg endelig løs, men gør
det evt. ovre i news:dk.admin.netikette, hvor eksperterne holder til.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-07-04 13:59

> Huh??!?
>
> Jeg er _sikker_ på at jeg huskede det mellemrum... Tony skriver også, at det
> virker...

Men det er der ikke. Det er nok fordi OE er defekt. Det er vist først
i de allernyeste versioner at den kan lave en korrekt
signaturseparator.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-07-04 15:36

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Næh - men jeg går ud fra at min OE Quotefix virker...

Det er muligt.

> Hvad siger din reader om flg.?

Din signaturseparator er fin, men det er/var Freddys ikke. Den mangler
det sidste mellemrum.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*