"Jan Strandgaard" <jan@skovvej.dk> skrev i en meddelelse
news:40fcccaa$0$274$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Peter Z" <not@validt.com> skrev i en meddelelse
> news:Xns952BD4B307431novalidt@130.227.3.84...
> > hej gruppe
> >
> > gå og er lidt lun på den nye cbr
> >
> > er der nogen der har praktiske erfaringer med den ? - herunder hvor god
er
> > den til touing, navnligt hvor godt sidder man bag på ?
> >
> > evt online tests er også velkommende
> >
> > mvh
> >
> > Peter Z
> >
> >
> Den hedder altså CBF 600 SA
>
> Den er netop blevet kåret som testvinder i Svensk Alt om MC nr. 7/8
> Konklusionen lyder:
>
> Fornuftens triumf.
> På papiret var det Yamaha FZ6S som så ud til at være det mest spændende
> alternativ. Med udstødningsrørene lækkert trukket op under sadlen, med den
> kraftige ramme og den voldsomt eksponerede motor vækkede Yamahaen stærke
> følelser. Men der behøvedes ikke mange meter på Suzuki SV650S før en ny
> kælegris var udset. Motoren er en perle! Chassiet er desuden stift og
> letkørt og bremserne holder topklasse. Desuden er driftsomkostningerne
> rimelige. En vinder? Nej, det rækker ikke. I takt med at milene blev
> afviklet ændredes billedet endnu engang. Den lidt oversete Honda imponerer
i
> længden og viser sig at have et betydeligt bredere register end SV650S.
> Såvel komfort, chassis som motor klarede for eksempel en længere rejse med
> bravour.Desuden er den udstyret med en række gennemtænkte finesser, som
> oftest kun findes på dyrere full-size maskiner. Vigtigst er det dog at man
> har udstyret maskinen med ABS bremser, hvilket giver overlegen tryghed.
Med
> CBF600SA har Honda lykkedes med kunststykket at kombinere fornuft og
følelse
> til et vindende koncept.
>
> Store ord, ikke????
>
> Jan Strandgaard
> '04 CBF600SA
>
>
Lyder sgu' lidt kedligt
vh
Niels
Fazer