Skjul værktøjslinje.
Fra : BENT AAGE LARSEN

Dato : 19-01-01 01:24

Erik Vest Zielke fik den 24.12.2000 hjælp til at skjule og igen vise en
Taskbar. Den viste metode fungerer udmærket, men hvordan løser man det samme
problem med en Toolbar som f.eks. Office Toolbar?
V.h.
Bent Aage Larsen

Fra : N/A

Dato : 21-01-01 13:20

Fra : Claus Christiansen

Dato : 21-01-01 13:20

> BENT AAGE LARSEN <b.aa.larsen@get2net.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:bQL96.667$Ab1.12763@news.get2net.dk...
> samme

> Jag mener at der er et eksempel på http://www.pythia.dk/, hvordan man
> skjuler toolbaren hvor "Windows start" knap er på!

Nu spørges der direkte til (den skrækkelige) officebar, og det kan vi ikke
klare på indeværende tidpunkt, men jeg skal sørge for at det ikke varer
evigt.... her kommer en løsning der virker med Office97 og muligvis også
alle andre versioner:

var
Hnd: THandle;
begin
Hnd := FindWindow(nil, 'Microsoft Office Shortcut Bar');
ShowWindow(Hnd, SW_HIDE); // Hide the bar
ShowWindow(Hnd, SW_RESTORE); // Show the bar
end;

Claus
--
Claus Christiansen, TeamD member <cch@unipeople.dk>

Pythia: http://www.pythia.dk
Personal: http://www.bigfoot.com/~kruc
============================================-------------------------
"Gravitation can not be held responsible for people falling in love"
A. Einstein

Fra : Christian

Dato : 21-01-01 18:01

Det spørgsmål/svar kan jeg ikke finde. Er der nogen der gider at lægge det
på igen ?

Christían

Fra : Niels (niLLer)

Dato : 21-01-01 18:56

Just as I expected, "Christian" <kidde1@post.cybercity.dk> came up
with this:

>Det spørgsmål/svar kan jeg ikke finde. Er der nogen der gider at lægge det
>på igen ?

Tråden hedder "To spørgsmål" og han spurgte d. 23/12 2000. Svaret kom
så d. 24.

Niels (aka. niLLer)
--
e-mail: nmartin at iname dot com ICQ UIN: 50187323
http://xoasis.com/~niller/ - niLLer's pages (My programs, in English)