Salg af brugte dele??
Fra : Psypher

Dato : 19-07-04 10:31

Hej.

Er der nogen der ved hvor man kan sælge reservedele
(komplet kåbe) til forhandler.
I NGen for stumper var der ingen respons.

Mvh Lars

Fra : Moller

Dato : 19-07-04 10:51

Psypher wrote:
> Hej.
>
> Er der nogen der ved hvor man kan sælge reservedele
> (komplet kåbe) til forhandler.
> I NGen for stumper var der ingen respons.

   Hvis ikke du skal købe noget hos en forhandler, skal du nok ike regne
med han er for villig... men en ophugger vil nok købe den.

   F.eks. LC-racing, gir fair priser som er realistiske, men som sagt
manden er en handelsmand, og derved gir han jo ikke penge til noget uden
han ved at der er en change for at få lidt ind igen på sigt, så tro ikke
det er guld du har.

--
VH
Lars Molnit

Fra : S.G

Dato : 19-07-04 13:26

Prøv www.dba.dk
:)

Fra : Psypher

Dato : 19-07-04 13:53

> Prøv www.dba.dk
> :)

Der er den allerede.

Mvh Lars

http://www.dfmc.dk/?id=562

Fra : Martin G.

Dato : 19-07-04 16:17

Prøv www.mc-huset.dk i Herning, han har et ret stort lager af brugte
reservedele.
Jeg er sikker på han er interesseret.

Fra : Psypher

Dato : 19-07-04 16:37

"Martin G." <marting@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv www.mc-huset.dk i Herning, han har et ret stort lager af brugte
> reservedele.
> Jeg er sikker på han er interesseret.

Det var han men hen ville ikke give ret meget medmindre jeg
ville have en tilgode seddel, jeg kan jo ikke bare lige bruge for
så mange penge på noget andet.

Han prøvet at ringe til LC Racing flere gange men der er optaget.

måske det ryger på Ebay.de skal bare lige finde ud af hvordan man
indrykker annonce.

Mvh Lars
http://www.dfmc.dk/?id=562