Udlejning af MC'er
Fra : Bo Mortensen

Dato : 18-07-04 17:23

Hej i gruppen

Et par af mine Amerikanske bekendte ønsker at holde ferie i DK
næste sommer (som forhåbentlig bliver bedre end den nuværende
har været indtil nu), og ønsker i den forbindelse at opleve DK på
motorcykel.

Kender nogen et sted hvor man som turist kan leje motorcykler i
Kbh's området ??

Jeg har set at Aagesen udlejer MC'er, men det kunne jo være rart
med lidt udvalg, evt. andre priser.

mvh
Bo
Islands Brygge

Fra : Richard

Dato : 18-07-04 17:47

Bo Mortensen wrote:

> [...]
> motorcykel.
>
> Kender nogen et sted hvor man som turist kan leje motorcykler i

Ud over aagesen lejer de fleste BMW-forhandlere vist også.

men skal det være i DK? - de tyske Honda-forhandler lejer også ud og til
ganske gode priser - se evt. www.honda.de under Vermietung eller sådan
noget

(Check evt. i gamle tråde om svenske udlejningspriser - shjv er de ikke
lavere end de danske - men se hellere selv i Google Groups).

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : anders majland

Dato : 18-07-04 18:20

> men skal det være i DK? - de tyske Honda-forhandler lejer også ud og
> til ganske gode priser - se evt. www.honda.de under Vermietung eller
> sådan noget

Yep - men de må ikke føres ud af tyskland. (standard vilkår - måske det
kan afviges) Jeg havde fornøjelse af en weekend med en Varadero fra
Honda forhandleren i Bünde for et par år siden

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Armand

Dato : 18-07-04 20:58

Bo Mortensen <bsmNOxSPAM@brygge.dk> skrev i en
> [...]
> motorcykel.
> Kender nogen et sted hvor man som turist kan leje motorcykler i

Hvor lemfældige er reglerne mon ovre på den anden side vandet :-/
Hvis han kan slippe af med at fjern-indregistrere en motorcykel hjemmefra
eller via ambassaden herhjemme vil dét nok være langt det billigste. Altså
få en (dig?) til at købe en passende brugt motorcykel øst eller syd for
grænsen og få papirerne tilsendt for pre-registreringen :-/

Ellers er der muligheden for at få en stråmand på den anden side sundet til
at købe/indregistrere en motorcykel for hans penge, hvorved indkøbet vil
blive så billigt som muligt og efterfølgende med en begrænset afskrivning,
der vil kunne sammenlignes med lejeudgiften :-/

--
Armand.