Nogen herfra der kommer på StevnsKlint i d~
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 18-07-04 09:11

Hej NG.

Højeruplund Traktørsted, hvis i har glemt det !

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 18-07-04 12:30

Dennis Hellan Pedersen skrev i meddelelsen
> Hej NG.
>
> Højeruplund Traktørsted, hvis i har glemt det !

Dennis dog, hvorfor har du ikke tastet det ind i dfmc kalenderen?

Hvad tid mødes man ?

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Har du set det nye SV forum ? http://forum.svrider.dk

Fra : Richard

Dato : 18-07-04 17:15

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Højeruplund Traktørsted, hvis i har glemt det !

Forhindret, men har tit tænkt på at bede dig om forslag til en rute
derned ad de små veje fra fx motorvejsbroerne ved Bjæverskov og/eller
Lellinge, når man er kommet nordfra langs motorvejen gennem Torslunde -
Karlsunde - Havdrup etc.

Har du et forslag til den videre rute til Klinten? - det kunne måske
også lokke nogle flere næste gang?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 19-07-04 15:11

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Karlsunde - Havdrup etc.
>
> Har du et forslag til den videre rute til Klinten? - det kunne måske

Hej.

Ikke lige derfra, men jeg er da villig til at være fører hund, fra Shell
Tanken i Dalby v. Haslev

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Richard

Dato : 19-07-04 16:10

> Ikke lige derfra, men jeg er da villig til at være fører hund, fra Shell
> Tanken i Dalby v. Haslev

Ok, tak, det er noget sydligere; men lad os se, hvordan vejret tegner
næste måned og så tage det op der - jeg vender tilbage

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-07-04 08:23

Richard wrote:

> Ok, tak, det er noget sydligere; men lad os se, hvordan vejret tegner
> næste måned og så tage det op der - jeg vender tilbage

Man kan jo bare køre ad småvejene til Dalby. Der er dejlige veje fra
Stenløse - Roskilde - Dalby

--
Tony
Kilofazer o>'o

Fra : Richard

Dato : 20-07-04 15:15

Tony Lorentzen wrote:

> Man kan jo bare køre ad småvejene til Dalby. Der er dejlige veje fra
> Stenløse - Roskilde - Dalby

Ja, tak, forslag i korte træk?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK