Problemmer med den går ud?
Fra : Zemich

Dato : 17-07-04 22:58

Hej NG
Jeg har en Yamaha TZR 125 RR fra 96 som jeg er ret glad for. Men har opdaget
et problem med den.
Den går nemlig ud nogle gange og lige inden den gør det kan den slet ikke
tage gassen.
Har lagt mærke til det kommer efter jeg har fyret den af med fuld gas gennem
et par gear.
Hvad kan mit problem være?
Håber i kan hjælpe har nemlig lige bestået MC teoriprøven så venter bare på
køreprøven.

Mvh Tommy Christiansen

Fra : p.jarnbak

Dato : 17-07-04 23:33

"Zemich" <mariFJERN@DETTEevents.dk> wrote in message
> [...]
> tage gassen.
> Har lagt mærke til det kommer efter jeg har fyret den af med fuld gas

Lyder som om din karburator løber tør for benzin.check tankudluftningen(er
der undertryk i tanken
når du har problemet) og benzinfilter (også det der er på benzinhanen når
den tages ud).
Hej Palle.

Fra : Armand

Dato : 18-07-04 11:28

p.jarnbak <jarnbak@tdcadsl.dk> skrev i en

> "Zemich" <mariFJERN@DETTEevents.dk> wrote in message
>
> Lyder som om din karburator løber tør for benzin.check tankudluftningen(er
> der undertryk i tanken når du har problemet)

Og for helt at skære det helt ud i pap: Siger det *SVUP* når du åbner for
tankdækslet?!

> og benzinfilter (også det der er på benzinhanen når den tages ud).

Prøv alternativt at starte med en anden stilling på bensinhanen (á Res?) for
at se om bensinen løber bedre igennem derved :-/

--
Armand.

Fra : Zemich

Dato : 19-07-04 20:03

Glemte at nævne at den funker igen hvis den får lidt choker.
Har ikke prøvet at tjekke om der er undertryk i tanken endnu.
Mvh Zemich