Hvad sker der i morgen i Jylland?
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-07-04 17:11

Har sat dagen i morgen af.
Hvad sker der rundt omkring af dæksparkning, sammenrend mm.?
Tror nok jeg begrænser mig til det midt- og sønderjyske.
Er taknemmelig for gode ideer - herhjemme sker der sgi ik´rigtig noget.

--
Mxtfzh - Arne -
http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Peter 8850

Dato : 17-07-04 19:05

Arne Lorenzen wrote:
> Har sat dagen i morgen af.
> Hvad sker der rundt omkring af dæksparkning, sammenrend mm.?
> Tror nok jeg begrænser mig til det midt- og sønderjyske.

Kl. 13 ved Rindsholm kro, Viborg

se her http://dehalvgamle.dk/ture/

--
Peter 8850
´90 VXRA #032

Fra : Martin G.

Dato : 17-07-04 19:26

De har vidst lovet regn det meste af dagen i morn.. desværre :(

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-07-04 20:53

"Martin G." <marting@tele2adsl.dk> skrev i

> De har vidst lovet regn det meste af dagen i morn.. desværre :(

Narhh... den hopper jeg ikke på, jeg vælger at rette mig efter denne
"Søndag formiddag endnu byger i de nordlige og østligste egne, ellers bliver
det mest tørt med lidt eller nogen sol. Højeste temp. mellem 20 og 24 grader
og vinden bliver efterhånden svag til jævn fra sydvest og vest. Natten til
mandag kommer der igen regn- og tordenbyger, især i de østlige egne"

--
Mxtfzh - Arne -
http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 17-07-04 20:56

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og vinden bliver efterhånden svag til jævn fra sydvest og vest. Natten til
> mandag kommer der igen regn- og tordenbyger, især i de østlige egne"

jeg vil tage den vejrudsigt med heldagsregn og så tænde for tv'et kl 10.00
forsynet med en kande kaffe og mælk og så bare se motogp på eurosport hele
dagen.

Men sådan er vi så forskellige

Jens
RF900

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-07-04 21:08

"Jens B. Rasmussen" <rf900DETTESKALFJERNES@email.dk> skrev i

> "Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
klip
> jeg vil tage den vejrudsigt med heldagsregn og så tænde for tv'et kl 10.00
> forsynet med en kande kaffe og mælk og så bare se motogp på eurosport hele
> dagen. Men sådan er vi så forskellige

Yepper - hver sin lyst

--
Mxtfzh - Arne -