Lakering af mc
Fra : Patrick

Dato : 17-07-04 08:20

Hej

jeg vil gerne have lavet en omlakering af min mc fordi jeg for et par
måneder siden havde en udskridning hvor cyklen var nede og ligge og fik
ridset en del af lakken af

så mit spørgsmål er om der er nogle billige autolakerer som kan anbefales??
jeg forhørte mig hos en og han ville have 6500kr for det!(fuld omlakering)
og det er lige i overkanten for mit budget

Patrick

Fra : JO

Dato : 17-07-04 09:28

"Patrick" <patrick@nospam.gyxi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg forhørte mig hos en og han ville have 6500kr for det!(fuld omlakering)
> og det er lige i overkanten for mit budget

Hej Patrick,

Det kan sagtens gøres billigere: Topstykkets Autolakering, Topstykket 4,
3460 Birkerød, tlf. 45825014
Han gør det sandsynligvis for det halve. Til gengæld får du ikke et godt
resultat og du skal regne med enkelte "løbere". Desuden skal du forvente en
lang ekspeditionstid, da en evt. lovet dato ikke overholdes.
Hvis jeg var dig ville jeg ikke spare! Det har jeg gjort to gange og det var
to gange for meget. Du skal jo kunne stå og nyde din cykel, når solen
skinner og alt spejler sig i den blanke lak!

Held og lykke.

Jo.