Service manual til GSX-R 1100 fra 1986
Fra : Thomas Christensen

Dato : 16-07-04 22:14

Hej!

Jeg har netop købt en Suzuki GSX-R 1100 fra 1986.
Jeg mangler dog en service manual til cyklen.
Er der nogen herinde, som ligger inde med en, der kan downloades eller
kender I et sted, hvor den kan downloades?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Thomas Christensen

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 16-07-04 23:13

Thomas Christensen wrote:
> [...]
> Er der nogen herinde, som ligger inde med en, der kan downloades eller
> kender I et sted, hvor den kan downloades?

Jeg har en kopi af den orginale Suzuki "Workshop Manual" til den model.
Desuden har jeg også manualen som pdf fil (275 Mb).
Send en mail hvis du kan bruge nogle af disse.

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : Per Jakobsen

Dato : 17-07-04 15:15

Hej Thomas

Du kan downloade lige hvad du har behov for lige her :)

http://oldskoolsuzuki.info/index.htm?patrick/downloads/manuals.htm~main

Per

Fra : Thomas Christensen

Dato : 17-07-04 22:13

> Du kan downloade lige hvad du har behov for lige her :)
>
> http://oldskoolsuzuki.info/index.htm?patrick/downloads/manuals.htm~main
>
> Per

Ok - tak for det.

Med venlig hilsen