Så blev det første Metzeler Z3 bagdæk brug~
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 16-07-04 16:24

Hej NG.

Som nogen måske kan huske, var vi flere NG brugere, der købte et 3 stk's
Metzeler Z3 sæt i foråret, fra http://www.mandp.co.uk/ , og nu er det første
bagdæk kørt i sænk, det blev til 7842 km, det er jeg godt tilfreds med, det
er faktisk noget længre end jeg havde forventet , men det var også blevet
godt og grundigt firkantet !
Jeg smed lige det (sidste ) nye dæk + baghjul af hos Brdr.Stevns, og
henter det så i morgen formiddag, så må vi se om der kan blive kørt et par
kilometre i det gode vejr som de lover i morgen

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen