forgaffel suzuki gsx 250 r
Fra : Peter Hasselby

Dato : 16-07-04 08:38

Jeg har hørt at man ikke kan renovere forgafflen på en gsx 250 r passer
det..

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 16-07-04 09:06

> Jeg har hørt at man ikke kan renovere forgafflen på en gsx 250 r
> passer det..

Nej.

--
Mojn Jens Bager Jensen
MZ ETZ 251 '89, 39Kkm, Givi, synet, 6500kr BILLIGT!

Fra : Peter Hasselby

Dato : 16-07-04 09:30

Det er fordi at jeg har snakket med en og han siger at han har fået afvide
af en forhandler at nogle på nogle japanske mc'er kan man ikke skifte
pakdåserne på forgaflen.

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 16-07-04 09:49

Peter Hasselby wrote:
> Det er fordi at jeg har snakket med en og han siger at han har fået
> afvide af en forhandler at nogle på nogle japanske mc'er kan man ikke
> skifte pakdåserne på forgaflen.

Kan man sagtens! Gjorde det selv på min babygixxer.
Eneste problem kan være bolten, der helst skal snuppes med en luftnøgle, men
pakdåserne er til at få i mc-nøglen for vist nok omkring 80,- stk.

--
Psycho Cowboy - Ex. babygixxer-ejer.
Suzuki GSX-R 600 SRAD

Fra : Moller

Dato : 16-07-04 10:35

Peter Hasselby wrote:

> Det er fordi at jeg har snakket med en og han siger at han har fået afvide
> af en forhandler at nogle på nogle japanske mc'er kan man ikke skifte
> pakdåserne på forgaflen.

   Der er nogen japanere som er svære at gøre det på end andre... men at
sige man ikke kan gøre det, sætter helt klart en sort streg i bogen for
denne forhandler :)

   Og som de andre siger, så er det rimelig simpelt på en GSX-r250r

--
VH
Lars Molnit