Louis.de e-mail spørgsmål/problem
Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 16-07-04 01:30

Efter mange gange her at have set henvisninger til Louis de, har jeg flere
gange være inde på deres www adresse.

Jeg søgte igår, og igen i dag, at bestille en vare hos Louis, men løber ind
problemet hvor der bliver spurgt om kundenummer! Jeg har ledt på alle mulige
sider i Louis www annoncen, men har ikke kunnet finde nogen hjælp, og har
prøvet at stille spørgsmålet til Louis, men dette lykkedes heller ikke.

Hvad gør jeg vedr. Kundenummer og Ihre Postleitzahl?
Det sidste er vel DK hvis man bor i Danmark?

Mvh. Gert Thorgersen

Inden jeg sender et brev til Louis og bestiller varen og spørger

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 16-07-04 05:51

Gert Bo thorgersen skrev i meddelelsen

Snip

> Hvad gør jeg vedr. Kundenummer og Ihre Postleitzahl?
> Det sidste er vel DK hvis man bor i Danmark?

De skal kun udfyldes såfremt du er kunde hos Louis i forvejen. Kundenummer
står på din sidste faktura, postleitzahl er dit postnr.

Har du ikke tidligere handlet hos dem, lader du de to felter være blanke.
Dem skal du først bruge næste gang du bestiller fra dem Husk at sætte
flueben i "Bitte senden Sie mir kostenlos den aktuellen Katalog", det er
rart at have. Forsendelsen til DK er 6,95 Euro, det svarer ca. til 50,-

Jeg plejer at udfylde således, og varerne er altid kommet frem

Name: (efternavn)
Vorname: (fornavn)
Straße: (vejnavn og nummer)
Plz, Ort: (postnummer, by)