Nordsø Action Day
Fra : Ukendt

Dato : 15-07-04 20:59

Husk lige at det er i denne Weekend at der er Nordsø Action day hvis du har
bare lidt oktan i blodet og vil se lidt Drag Ræs på Mcer det er 3 afd. DM og
alle de hårde gutter kommer , og det kan godt være at jeg gerne vil have
bølge op af striben og du er velkommen nede i pitten til en kold Øl/Vand
eller lidt lidt gode råd :) alså til mig

http://www.nordsoe-action-day.dk/

Per Emborg på en amputeret Honda X11

x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

www.kvikteam.dk

Fra : Daniel Munch

Dato : 15-07-04 23:58

Skal da helt sikkert med, tror det bliver en fed weekend

MVH Daniel

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-04 21:24

"Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> wrote in message
> [...]
> bølge op af striben og du er velkommen nede i pitten til en kold Øl/Vand
> eller lidt lidt gode råd :) alså til mig

Kommer og hilser på.

Tobias

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-04 20:54

"Tobias Larsen" <tola "snabela" aats "punktum" dk> wrote in message

> Kommer og hilser på.
>
> Tobias

Det var jo et godt arrangement, lidt synd med de to uheld.
Den eneste anke jeg har er at det koste ydderligere 50kr at komme op på de
opstillede tribuner hvorfra man kunne se bare en lille smule af ræset. vi
var 4 mand afsted ingangen var ca en plovmand, det er fair nok, me så
ydderligere at skulle give 200 for tribunepladser var lidt i overkanten. Er
det også sådan ved løb på Vandel og i Sindal?

Tobias, der ligner en krebs efter 7 timer i solen ved kysten

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-04 21:50

Ja det er sku lidt skørt vi skal feks. betale 750 kr for at køre og i skal
betale 180 kr for at se på , men det koster det og det er nok svært at lave
om på men i Hirtshals var der også mange andre ting at se på feks Både
Falskærm Sand buggier Helikopter Biler og 25 andre ting så dyrt tja

Vi fik kørt et godt ræs og jeg fik en 5 plads = (6,93 for 201 m) sammenlagt
ud af 17 tror jeg , men tidstagningen gik i stykker for MCer så der var lidt
bøvl og det gik mere op i opvisning til sidst
Og det er lidt træls at punktere i en Burnout bare fordi man vil varme
dækket lidt op og så tabe på det grundlag :)

Jeg har lagt 3 billeder + en lille video i dk.binaer motor

Ja det er dælme MEGET træls at der var de ulykker, det er 3 år siden sidst
at en fik en skræmme og nu fik vi 2 på 1 dag , den ene selvforskyldt godtnok
men dårligt for sporten

I vandel koster det også at komme op på tribuneren og i Sindal er der ingen
og mener også at det er gratis at komme ind :)

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Olesen

Dato : 18-07-04 22:04

> Ja det er sku lidt skørt vi skal feks. betale 750 kr for at køre og i skal
> betale 180 kr for at se på , men det koster det og det er nok svært at
lave

var der mange tilskuer ?
Det ser lidt tyndt ud på dine pics.

Hvordan var forholdene totalt set i forhold
til lign. arrangement i Vandel ?

(der er skisme langt til Hirtz)..

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-04 22:20

De talte om ca 3500 betalene så 5000 ialt skyder jeg på

I Vandel køres der 402m og i Hirtshals 201 m forskellen er nok at i
Hirtshals er det for hele familien og der er så mange forskelige tilbud på
action og benzin

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk