MZ forhandler
Fra : jesper

Dato : 15-07-04 13:45

Hejsa NG

Er det allerede slut med MZ i Danmark??
Var forbi Matchpoint i dag, men butikken er lukket....
Er der nogen af jer som ved om der er en anden der har overtaget importen af MZ??

Jesper

Fra : Thorstein

Dato : 15-07-04 14:06

> Er der nogen af jer som ved om der er en anden der har overtaget importen
> af MZ??

Fra www.ewalds.dk :

" Ewald's MC & Lædertøjs-Import er dansk importør af Jincheng, MZ, CZ, Moto
Union, Velorex sidevogne, TGB scootere og Jawa "

/ Thorstein
Husk at tilmelde dig nyhedsbrevet på http://www.mcinternet.dk - nu også med
450 Mb motorcykel Video'er

Fra : Moller

Dato : 15-07-04 14:18

Thorstein wrote:

> Fra www.ewalds.dk :
>
> " Ewald's MC & Lædertøjs-Import er dansk importør af Jincheng, MZ, CZ, Moto
> Union, Velorex sidevogne, TGB scootere og Jawa "

   Mon ik den side er forældet ? på den anden side, så er det Tyrker
modellerne han impotere, ikke de nye... og de går ikke gennem de nye
Miljø krav som gik i kraft fra d. 1 Juli.

   Kan ikke huske hvem der hiver MZ/MuZ maskinerne hjem, men det står i
Touring Nyt (rolig nu, jeg abonere også på DMC)., så jeg vil lige se når
jeg kommer hjem.

--
VH
Lars Molnit

Fra : jesper

Dato : 15-07-04 16:11

>    Kan ikke huske hvem der hiver MZ/MuZ maskinerne hjem, men det står i
> Touring Nyt (rolig nu, jeg abonere også på DMC)., så jeg vil lige se når
> jeg kommer hjem.

Touring-nyt har lige haft en test af 1000'eren og der stod der at det var
matchpoint der var importør. Men hans butik er lukket nu og jag kan ikke
finde ham på nettet... Så min tanke er at der ikke var nogen som ville gi'
små 60.000,- for en ny MZ125 og at han derfor er blevet nød til at lukke...

Jesper

Fra : Moller

Dato : 15-07-04 18:30

jesper wrote:

> [...]
> ikke finde ham på nettet... Så min tanke er at der ikke var nogen som
> ville gi' små 60.000,- for en ny MZ125 og at han derfor er blevet nød

   Tror detsvære du har ret... de nye MZ'er var ikke så gode til det
danske markede, da vi med den store afgift er mere omhyggelige med hvad
vi vælger. og så er der stadig mange gamle MZ'er i DK og derved er
mentaliten med at MZ er noget billigt skrammel, stik modsat den kunde
gruppe som de nye MZ'er er rettet mod.

--
VH
Lars Molnit