Forhandler af Safety 1st-jakker - eller li~
Fra : Knud Berggreen

Dato : 14-07-04 22:39

Hejsa gruppe

Jeg søger forhandlere af Safety 1st-jakker - eller lignenede
prisklasse - i Storkøbenhavn

Og det skal så gerne være steder hvor de har voksenstørrelser - Mange
X'er

Har I nogen forslag?

Mvh
Knud

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 14-07-04 22:46

Knud Berggreen skrev i meddelelsen
> Hejsa gruppe

Hej Knud

> Jeg søger forhandlere af Safety 1st-jakker - eller lignenede
> prisklasse - i Storkøbenhavn

Safety first kan du være heldig at finde i Bilka. Ellers kan du bestille via
http://www.mconline.dk/ Der er gratis retur hvis du får købt en forkert str.
Prøv at ringe til dem. Jeg ved de er flinke og behjælpelige.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Har du set det nye SV forum ? http://forum.svrider.dk

Fra : T-boy