mødes over en pizza på ferien?
Fra : Kenneth T

Dato : 14-07-04 18:02

Hejsa alle friske motorcykelister, nu er jeg og knallerten ferieklar.

Turen går til:
Uge 30 = afgang fredag efter arbejde uge 29. Afslapning på mc-camp nær
barcelona www.costabravatouring.com det er et fedt sted, godt at tage på
udflugt fra.
Uge 31 = En smuttur til Portugal (hvis jeg da når så langt) frem & tilbage
via Pyrrenærene, altid fedt men nye bjergveje når man er på MC.
Uge 32 = Turen går hjemad via alperne fortrinsvis i Frankrig, Italien &
måske Østrig, jeg er nok lidt kulderet med bjergpas & hårnålesving. (lørdag
sikkert afgang fra Østrig, for at komme hjem i eet hug)

Hvis nogle skulle have lyst at følges, mødes undervejs og spise en pizza,
eller lignende smid lige en mail, jeg er altid frisk på en lille omvej for
at møde en dansker, håber vi ses :)

Lidt billeder på http://www.ferie.rrmc.dk

--
MVH
Kenneth T

Fra : Jan

Dato : 14-07-04 22:35

> Lidt billeder på http://www.ferie.rrmc.dk

> [...]
DAMN... så har man sku set det med. En toptunet racer med "sandwich sæt" =
Givi sidetasker . Hvor fandt du lige sådan et monteringskit ?

Mvh. Jan
*CBR 929 RR*

Fra : Kenneth T

Dato : 15-07-04 16:02

> DAMN... så har man sku set det med. En toptunet racer med "sandwich sæt" =
> Givi sidetasker . Hvor fandt du lige sådan et monteringskit ?

Hehe, det er desværre ikke hyldevare, så det må man selv lave. Jeg har
ellers svært ved at finde en maskine som har flere hypper til at slæbe på
lidt bagage.

Btw det er kun 21liters sidetasker, men sammen med en tanktaske & et dankort
går det helt fint på telttur!

Fra : Jan

Dato : 16-07-04 03:57

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> wrote in message

> [...]
> lidt bagage.
>
> Btw det er kun 21liters sidetasker, men sammen med en tanktaske & et

Nåå... tænkte nok det var egen produktion 21 liters sidetasker finder
jeg dog overdådigt ift. den "bag" jeg kørte rundt med på bagsædet på min tur
for et par uger siden. Fandt i øvrigt ud af, at Bagster er ubrugeligt på en
fireblade.. alt for meget turbulens ved fornuftige march hastigheder (+150),
så Bagsteren røg også en tur på bagsædet. Dankort er ok... i Danmark. Visa
kan anbefales sydpå )

God tur

Jan
*CBR 929 RR)