hvilken af disse to Xs 400?
Fra : mikkel paulsen

Dato : 13-07-04 22:26

hej jeg skal til at købe mig en xs 400 seca jeg har prøvet to maskiner
men ved ikke hvad for en jeg skal vælge hvad mener i?

seca 82" speedometer siger 85.000km den er i super flot stand flot lak
og motor kan ikke fås pænere, der er ikke noget galt med den og den
kører fint dog siger knastkæden små lyde, han siger den altid har
gjordt det, og da han for 2000 km siden havde den skildt ad ville han
ikke gøre noget ved det da den så fin ud. Så sidder gear-pedalen også
lidt løs da den pind den sidder på er slidt skæv men den virker ikke
somom det genere min kørsel. han siger at den måske skal have stillet
ventiler. prisen er 20.000.- og jeg tror ikke jeg kan få prisen ned.

seca 84" speedometer siger 45.000km den er slet ikke så pæn og den
skal derfor nok males, dog ser motoren flot ud og er nymalet. secaen
er samlet af ejeren og hans bror som er yamaha-mekaniker og alt som
skulle skiftes er skiftet lige som den anden. Den køre som den anden
men kan slet ikke sammenlignes kosmetisk! pris 20.000.- han sagde vi
kunne snakke om prisen så den kan nok fås ned på 17.000.- og MED I
PRISEN ER EN HEL RESERVE CYKEL som dog ikke kører men alt skulle være
på den.

hvad skal jeg vælge? det er nok lidt svært at sige for jer men prøv :D

foto af den første kan ses på dba se efter den røde med frontkåbe.

mvh mikkel

Fra : Elbarto

Dato : 14-07-04 01:36

"mikkel paulsen" <mikkel_paulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hvad skal jeg vælge? det er nok lidt svært at sige for jer men prøv :D
>
> foto af den første kan ses på dba se efter den røde med frontkåbe.

Ville nok tage den hvor der er en extra cykel med Da det jo næsten er samme
pris uden at have kendskab til maskinen

Elbarto Simpsoniac