MC-parkering i København
Fra : JO

Dato : 13-07-04 15:06

Efter tidligere anmodning fra mig, har Parkering København nu offentliggjort
en liste over MC-parkeringspladser i København.
Listen kan downloades her: http://www.parkering.dk/index.php?ID=134

Jo.

Fra : anders majland

Dato : 13-07-04 15:19

> Efter tidligere anmodning fra mig, har Parkering København nu
> offentliggjort en liste over MC-parkeringspladser i København.
> Listen kan downloades her: http://www.parkering.dk/index.php?ID=134

Det vigtigste på den side er at de igen pointerer at man har lov at
"parkere ulovligt på fortovet" bare man ikke er ivejen.... I praksis kan
vi jo ikke alle holde på de få pladser (~150) der er til rådighed. Men
jeg vil opfordre til at trække alle tvilsomme p-afgifter igennem
retsssytemet ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk - Der har holdt ulovligt i Valby siden
1998