isolering af lydpotte
Fra : Peter Hasselby

Dato : 13-07-04 11:18

jeg har en kawasaki gpz 500s med muzzy 2i1 komplet udstødning. Mit problem
er at isoleringen bliver blæst ud af lydpotten i løbet af en måned, hvor
efter jeg kan isolere den igen. Lydpotten er af aluminium hvor der inden i
er et periforeret stålrør, når jeg isolerer den stopper jeg mellemrummet
mellem yder potten og det periforedede rør til med diverse materialer. Jeg
har prøvet rockuld, der gik ca. en uge så var det væk. Jeg har også prøvet
med noget ikke brandbart vat agtigt noget, der skulle være beregnet til det,
men det forsvinder også. Den sidste løsning jeg lige har prøvet er ståluld,
det virker indtil videre men har heller ikke været ude at køre. Men hvis det
også skulle forsvinde er jeg på bar bund og en ny potte er lidt for dyr...
Hvad kan jeg bruge???

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-04 11:23

"Peter Hasselby" <peterhasselby@midtfyn.dk> skrev i en meddelelse
.. Den sidste løsning jeg lige har prøvet er ståluld,
> det virker indtil videre men har heller ikke været ude at køre.
<<<------------- jamen så HAR du jo fundet løsningen

Brian

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-07-04 11:27

> [...]
det
> også skulle forsvinde er jeg på bar bund og en ny potte er lidt for dyr...

Hej Peter.

Har du prøvet det der er beregnet til det ! ?, altså lyddæmper uld
http://www.holtugmc.dk har en pose til 495.-

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 13-07-04 11:45
Fra : Kenneth S

Dato : 13-07-04 12:08

> [...]
> det
>

> Hej Peter.
>
> Har du prøvet det der er beregnet til det ! ?, altså lyddæmper uld

Ja, det skriver han jo sådan set.

> --
> Hilsen
> Dennis Hellan Pedersen