Ducati opgraderer sin 999R.....
Fra : MKS - 74

Dato : 13-07-04 09:46

Primært til det amerikanske marked p.g.a restriktioner i AMA
Superbike-serien, hvis fronten var grim før, så er den blevet _rigtig_
grim nu, men døm selv :

http://www.ducati.com/scoopage.jhtml?area=bikes&scoopNum=120

--
-Michael
No. 74 in limbo...

Fra : Brian Laursen

Dato : 13-07-04 16:17

MKS - 74 wrote:
> Primært til det amerikanske marked p.g.a restriktioner i AMA
> Superbike-serien, hvis fronten var grim før, så er den blevet _rigtig_
> [...]

Jeg synes ikke lige umiddelbart at jeg kan se foreskellen på fronten???
eller er det bare mig der er blind???

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

---

Fra : MKS - 74

Dato : 13-07-04 16:30

<http://www.motorcyclenews.com/nav?page=motorcyclenews.articles.articleCategory.article&resourceId=1032269&articleCategory=NEWS_NEW-BIKES>

--
-Michael
No. 74 in limbo...

Fra : Armand

Dato : 13-07-04 21:46

Den gamle [link]:
>http://www.mobile.de/SIDtgys0Io1irkyPffB4oX1Mw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB
10LsearchPublicJ1089754792A1LsearchPublicD1300IMotorbikeX-t-vctpLtt~BmPA1A1B
20B89x-t-vCaMkMoSm_X_Y_x_ysO~BSRA6D1300D7800C999C999A2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl
?bereich=krad&id=11111111140334529&top=10&<

Ihvertfald indsugnings-hullerne er markant anderledes!

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 13-07-04 21:49

MKS - 74 wrote:

> <http://www.motorcyclenews.com/nav?page=motorcyclenews.articles.articleCategory.article&resourceId=1032269&articleCategory=NEWS_NEW-BIKES>

Det er da minimalt, hvad de har 'pyntet' på den øverste kåbehalvdel?
Havde de nu bere lavet den uden kåbe, ville det jo slet ikke være noget
problem!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : MKS - 74

Dato : 13-07-04 22:36

On Tue, 13 Jul 2004 22:48:31 +0200, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13>
wrote:

>Det er da minimalt, hvad de har 'pyntet' på den øverste kåbehalvdel?

Pyntet er vist ikke det rigtige ord her , og vist også mest af nød
hvis man skal tro MCN, jeg synes faktisk ikke den var så grim før, men
føj den er blevet styg nu...

>Havde de nu bere lavet den uden kåbe, ville det jo slet ikke være noget
>problem!

Næh for så ville hele cyklen være et stort problem....

Måske Ducati er ved at gå i panik over at få bank i deres egen
fuskerserie af en customerspec. CBR

--
-Michael
No. 74 in limbo...

Fra : Armand

Dato : 13-07-04 23:07

MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk> skrev i en

> Måske Ducati er ved at gå i panik over at få bank i deres egen
> fuskerserie af en customerspec. CBR

Aprospos:
Du er måske den der er nærmest at spørge om hvad der slog mig da jeg zappede
forbi racet i Laguna Seca:
Hvilken tid kører de peppede CBR1000 på de respektive baner i forhold til
f.eks. GP1-Kawa'erne?

Så lavt at GP1-Kawa'erne (der trods dog er ægte one-off racere, og også
1000ccm's) rangerer i klassementet, må den SBK-pumpede std. CBR næsten kunne
sammenligne sig med GP-klassen!?

--
Armand.