OT
Fra : Aragorn24@webspeed.d~

Dato : 13-07-04 08:04

Det er da noget lort at man inde på google/groups.com, kan gå ind og læst
folks private mails, med addrese, tlfnummer, kontonummer, og frække beskeder
til kæresten!

Fra : NielSV650

Dato : 13-07-04 08:23

<Aragorn24@webspeed.dk> wrote in message
> Det er da noget lort at man inde på google/groups.com, kan gå ind og læst
> folks private mails, med addrese, tlfnummer, kontonummer, og frække
beskeder
> til kæresten!

Fisk??

/Niels

Fra : Jacob Larsen

Dato : 13-07-04 11:22

> Det er da noget lort at man inde på google/groups.com,
> kan gå ind og læst folks private mails, med addrese,
> tlfnummer, kontonummer, og frække beskeder til kæresten!

Øh... Hvordan kan man det?!? Gad jeg da godt.

Men jeg tror ikke på det, før jeg ser det.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der

Fra : Aragorn24@webspeed.d~

Dato : 13-07-04 17:20

gå ind på google/groups.com
og skriv din email addr
Så kan du se alt hvad du har skrevet!

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 13-07-04 17:51

<Aragorn24@webspeed.dk> wrote in message
> gå ind på google/groups.com
> og skriv din email addr
> Så kan du se alt hvad du har skrevet!

Det er vist kun det du har postet til nyhedsgrupper, og det er der vel
principielt ikke noget forkert i.

Kenneth S

Fra : Moller

Dato : 13-07-04 20:53

Aragorn24@webspeed.dk wrote:
> gå ind på google/groups.com
> og skriv din email addr
> Så kan du se alt hvad du har skrevet!

   Ja, på newsgroups.... f.eks. en søgning på din E-mail gir :

      ca. 1,380 for Aragorn24@webspeed.dk

   Altså der er ca. 1380 steder i newsgroupsne som din mail forekommer i,
men hvis der er nogen af dem som indeholder dit kontonummer, eller andet
skadeligt på dig, så er du da helt klart selv uden om det, da du ved at
newsgroups er åbne forums, tilgængelig for alle, og derved bør du jo
vide hvad der vil være for dumt at skrive.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Moller

Dato : 13-07-04 20:59

Moller wrote:

> [...]

   nå ja, fandt lige frem til at du har købt/budt på en pornofilm :) så
jo, det er nu underholdene hvad de rigtige søgeord kan give *LOL* men da
den var tvunget ved køb af de andre 6 DVD film ;) så kan man jo ikke
vide om det var pga. den du bød/købte, eller for de andre 6 :)

   Og, ja der er et indlæg som indeholder konto nummer, som du har med at
gøre, men det er ikke dit konto nummer :)

   hmmm, hva mere kan man finde ;) ... nej stopper her.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Armand

Dato : 13-07-04 20:58

<Aragorn24@webspeed.dk> skrev i en
> gå ind på google/groups.com
> og skriv din email addr
> Så kan du se alt hvad du har skrevet!

Ja, men det er vel få kontonumre man finder derved, ligesom at det vel kun
er "Boytoy" der har frække beskeder til kæresten liggende dér :-/

--
Armand.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-07-04 17:32

Aragorn24 skrev:

> Det er da noget lort at man inde på google/groups.com, kan gå ind og
> læst folks private mails, med addrese, tlfnummer, kontonummer, og frække
> beskeder til kæresten!

Shit mand.

Gider du ikke lige gå derind for mig og så finde mit telefonnummer, mine
frække beskeder til kæresten og den slags?

For jeg kan ikke hitte andet end det jeg har givet "tilladelse" til..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"