TPT-billeder
Fra : Charlotte petersson

Dato : 12-07-04 11:42

Nu har jeg jo været inde på træffets hjemmeside, og igen har de "glemt" at
sætte billeder på fra underholdningen tordag aften, de har masser af det for
børn, som jeg finder totalt latterligt (har ikke selv børn, og gider ikke at
se på andres) og der er massesr af fredags underholdningen ( som jeg af
andre årsager finder uinterssant). men jeg tog derop tideligt så jeg kunne
se mændene, tog to ferie dage til det, og de billeder er aldrig på. (var det
heller ikke sidste år).

Hvem kan komme med en forklaring?

Mange hilsner fra en noget træt:
Charlotte Petersson
(Der kke selv kunne tage billeder iår)

Fra : Johnny Johansen

Dato : 12-07-04 12:17

Hvorfor hyrer de ikke en professionel fotograf til dagen, så ville man
muligvis få nogen mere blandede billeder. Jeg synes også der kun er billeder
af Harleyer eller lignende på træffets hjemmeside??? Er det startet som et
custom træf? Jeg var der ikke selv men er da nysgerrig for at se billederne
derfra.

Johnny

Fra : Mikkel Kring

Dato : 12-07-04 13:19

gad vide om det med torsdag ikke er logisk nok kvinder og teknik
det er jo tvivlsomt at mandfolk tager billeder af nøgne mænd og hvis de gør
er de så patte stive at billederne ikke dur vil jeg tro

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-07-04 13:26

Hej Charlotte

Hørte du var ovre i vores lejr. Men vi må jo ses en anden go' gang

Jeg tog heller ingen billeder deroppe. Hverken af det ene eller det andet

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Erika

Dato : 12-07-04 13:41

Charlotte petersson wrote:

men jeg tog derop tideligt så jeg kunne
> se mændene, tog to ferie dage til det, og de billeder er aldrig på. (var det
> [...]

Jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed, men mit bud er, at ingen af de
tilstedeværende (med kamera) havde lyst til at gense mændene på scenen
efter at de var kommet hjem...

VH. en ligeledes træt
Erika
(Der ikke savner de billeder)