tysk mc tøj
Fra : Søren \(9000\)

Dato : 11-07-04 23:18

jeg har lige været en smut i Flensborg ...hos MOT-SHOP

prøvede en jakke af mærket CORAX

http://www.corax-online.de/8.0.html

tilsyneladende ser det sgu godt ud, og var vildt imponeret over jeg kunne få
en jakke hvor der ikke stod 6 XL i nakken...kunne nøjes med 3 XL

nogen der kender det? er det godt eller skidt?

Søren (9000)

Fra : Søren

Dato : 12-07-04 08:11

Hej Søren

Kan jeg læse ud fra dette at du er en rigtig mand ?

Jeg har selv svært ved at finde en mc jakke der passer min Amin Jensen
størrelse og derfor vil jeghøre dig om det kan betale sig at køre til
flensborg ?

Mvh Søren osse

Fra : Søren \(9000\)

Dato : 12-07-04 11:03

Hej Søren.

Om det kan betale sig, ved jeg ikke....kommer an på hvor i landet du
er....jeg var i området (ferie)
Jeg køber ikke noget jeg ikke har prøvet først. Det er problemet med alt det
du kan købe over nettet.
HELD laver en jakke (Zorro) som få´s op i 7 XL (1495,-)
jeg er bare ikke vild med det bælte der er på midten.

Den CORAX jakke jeg fandt i Flensborg er kort model.(129.90 ?)
Jeg har ikke kunne finde den i DK...
Havde opgivet at finde en kort model jakke og havde næsten købt Zorro.
Det var egentlig et tilfælde, for jeg gik efter en ny styrthjelm.

Hos MOT-SHOP har de osse et andet mærke op til 7 XL...MODEKA
http://www.modeka.de/index.html
Hvis du vil derned, så ring i forvejen....der er en pige i shoppen der taler
dansk.
Det er en fordel, hvis de har noget hjemme i Amin størrelsen.

MOT-SHOP´s hjemmeside: http://www.visiere.de/

mvh.
Søren (9000)

Fra : Søren

Dato : 12-07-04 11:47

Hej Søren

Tak for informationen.

Jeg vil prøve at kontakte dem.
Det lyder som om du har løst mit problem på dette område.

Mvh Søren