god billig rygskytter.
Fra : Esben Bøll

Dato : 11-07-04 17:05

Hej alle.
Skal ud og finde en god rygbeskytter til kæresten i føsdagsgave.
da det kan skal være en ekstra ting skal den helst ikke koste mere end en
4-500.
Nogen som kender er godt mærke eller sted hvor der er nogen.
Har selv et kopi at en dainese som jeg fandt til ca 400 i tyskland.

Hilsen Esben, Odense

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 11-07-04 18:41

Esben Bøll wrote:
> [...]
> Nogen som kender er godt mærke eller sted hvor der er nogen.
> Har selv et kopi at en dainese som jeg fandt til ca 400 i tyskland.

Hvis du gider og har mod på det, så skal du tjekke ebay.de og ebay.com !
Der er rigtig mange, og man kan få dem til en vanvittig lav pris.

> Hilsen Esben, Odense

Thomas

Fra : Richard

Dato : 11-07-04 19:58

Thomas Buus Andersen wrote:

> Hvis du gider og har mod på det, så skal du tjekke ebay.de og ebay.com !
> Der er rigtig mange, og man kan få dem til en vanvittig lav pris.

Hvordan med pasform og størrelser? - er de så identiske i opbygning og
størrelser, at man ikke behøver prøve dem?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Martin Leong

Dato : 11-07-04 19:31

"Esben Bøll" <ebo@bbikez.dk> wrote in message
> [...]
> Nogen som kender er godt mærke eller sted hvor der er nogen.
> Har selv et kopi at en dainese som jeg fandt til ca 400 i tyskland.

Jeg kan varmt anbefale de Insize Søren Lindholt her fra nyhedsgruppen
sælger...søg på google.dk/groups

Mvh
Martin Leong

---

Fra : Christian Neess

Dato : 12-07-04 21:01

Jeg købte en hos http://www.hein-gericke.de/ til 50 euro. Synes selv den
virker fin.
Den er godt nok ikke lige inde på deres hjemmeside. Men de har en afdeling i
flensborg. Ikke langt fra otto duborg. Og kanon nemt at finde.