dæk til fzr
Fra : Kasperkk

Dato : 11-07-04 10:40

Halløjsa

Min fzr600 skal have nye dæk. Jeg er i den heldige situation at begge dæk
skal skiftes.

Hvad kan i anbefale?

Jeg er flintrende ligeglad med ord som slidstyrke, holdbarhed og pris. Kort
sagt, jeg vil have det bedste og sjoveste.
Nu er det jo bare lige det med at den kører på cykeldæk og alle de lækre
sportsdæk laves ikke i de tynde størrelser.

Kasperkk

Fra : Kenneth T

Dato : 11-07-04 11:27

> Min fzr600 skal have nye dæk. Jeg er i den heldige situation at begge dæk
> skal skiftes.
>
> Hvad kan i anbefale?

Bridgestone BT010, de er da gode, det har jeg da fået at vide fra een med
samme mc.

Når du ikke skriver andet, går jeg ud fra at det er den ældre model
FZR600(US eller ej)?

Fordæk
http://www.reifenversand.com/shop_eng/query.php?cp_sid=2001106cd2aa&cp_pid=33269&cp_cat=5&cp_tpl=mr_detail.html
Bagdæk
http://www.reifenversand.com/shop_eng/query.php?cp_sid=2001106cd2aa&cp_pid=33743&cp_cat=5&cp_tpl=mr_detail.html

--
MVH
Kenneth T

Fra : Steen Egeberg

Dato : 11-07-04 15:43

"Kasperkk" <Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu er det jo bare lige det med at den kører på cykeldæk og alle de lækre
> sportsdæk laves ikke i de tynde størrelser.

Hvis man skal lytte efter fagkundskaben, så har engelske Bike og tyske
Motorrad i år testet næsten samme sportsdæk, henholdsvis på en R6 og GSX750.
De kommer frem til omtrent det samme:

1. Metzeler Sportec M1 og Pirelli Diablo er bedst.

2. Michelein Pilot Power, Dunlop Sportmax D208 og Bridgestone BT014 , med
nogen uenighed om B14.

3. Sidst Conti max og Avon Azaro

Men du skal nok ikke forvente lang levetid på nogen af dem, så skal du over
i mere touring-prægede dæk.

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623