Hjælp til rep af forkofanger/spoiler.
Fra : Juel

Dato : 11-07-04 10:33

Hejsa Alle

Hehe nej det er ikke den forkerte gruppe
Jeg ved at der her er en masse som har erfaring i at reppe flækkede kåber,
derfor skriver jeg lige her engang

Jeg har en forkofanger der går ned i en spoiler, denne er flægger i begge
hjørner, hvad er den bedste måde at reppe en sådan på ? er glasfibersparten
nok eller skal det være måtter og hvad er fremgangsmåden ?

Håber i har lidt råd.. når nu der ikke er råd til MC i år (første år af
mange...) så må jeg jo lave bimmeren pæn...

Mvh
Morten
EX MC'er: GT380, XS400Seca, 2xMTX125R, GPZ750, DR350SEL, XJ600...

Fra : N/A

Dato : 11-07-04 10:42

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-07-04 10:42

Juel wrote:
> for satan det gik da vist for stærkt hva !!
>
> flægger = flægget

Du mener flækket ? :P

> glasfibersparten = glasfiberspartel

> Mvh
> Morten

bor huller omkring revnen, lim med tagrende lim, smid strips i hullerne til
at trække dem sammen. Bag efter forstærk på bagsiden med glasfiber måtter...
slut af med at spartle

Mvh Tommy Fer
Honda VFR400R
Polyteknisk MC Forening
4 Wheels moves your body, 2 wheels move your soul!

Fra : Juel

Dato : 11-07-04 10:52

> Du mener flækket ? :P

HAHA ja self.. hehe god morgen Juel

> [...]
til
> at trække dem sammen. Bag efter forstærk på bagsiden med glasfiber

Ok, det må jo prøves, skal der bores et hul for enden af revnen ?
Det er som om det er noget hårdt gummi, det kan tagrendelim godt klare ?

Btw lang tid siden Fer

Mvh
Morten