Kreidler Special edition er det en Easy Ri~
Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 11-08-04 16:56

Min svigerindes fare har købt en kreidler special edition , der står ikke
andet på den .
Stelplet har sat sig og der skal ny cylinder og stempel i den , men jeg kan
ikke finde navnet på den ved thansen.
så er mit spørgsmål så er det en kreidler easy rider ???

Hilsen Søren Jensen

Fra : Brian A.

Dato : 11-08-04 17:16

"Søren Jensen(9800)" <yessa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> ikke finde navnet på den ved thansen.
> så er mit spørgsmål så er det en kreidler easy rider ???

Er det sådan en her:
http://www.scootergalleri.dk/uploads/43240.jpg?05-05-2004%2023:16:29
Hvis det er, så kan der bruges cylinderkit fra en minarelli - i hvertfald
hvis du tjekker hos kreidlerservice.dk

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 11-08-04 18:33

"Brian A." <Ask-for-it@This-is-invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.scootergalleri.dk/uploads/43240.jpg?05-05-2004%2023:16:29
> Hvis det er, så kan der bruges cylinderkit fra en minarelli - i hvertfald

Ja det ligner den , men hedder den easy rider også ??
på thansen er der kun dele til easy rider. og det skal helst være lovlige
dele

Søren

Fra : GOnZo

Dato : 12-08-04 17:11

> [...]
> Hvis det er, så kan der bruges cylinderkit fra en minarelli - i hvertfald
> hvis du tjekker hos kreidlerservice.dk <<<<<<<<<<<<<

Er dette den rigtige adresse, ? da jeg ikke kan komme ind pæå siden

Slet alt mellem " og " i email adr.
Hilsen GonZO

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-08-04 17:27

GOnZo skrev:

> Er dette den rigtige adresse, ? da jeg ikke kan komme ind pæå siden

Virker fint her.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Brian A.

Dato : 12-08-04 20:01

Nej det er ikke den rigtige - her er den: www.kreidler-service.dk

Fra : GOnZo

Dato : 14-08-04 19:56

Mange tak

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 12-08-04 19:01

> [...]
kan
> ikke finde navnet på den ved thansen.
> så er mit spørgsmål så er det en kreidler easy rider ???

Thansen mente det var en easy rider så den fik stempel og cylinder der fra
og den køre fint.

tak for hjælpen

Søren