Køb af ny 45' Runner/Katana/T-rex/?
Fra : Christian S

Dato : 10-08-04 22:40

Jeg står og skal købe en ny 45'. Prisleje 15.000 - 18.000. Det vigtigste er,
at den kan løbe mindst en 75 stykker alene med begrænsningerne taget. Jeg
gider ikke ligge og skifte dele. Luftkøling er fint nok.
Har overvejet Gilera Runner SP, Suzuki Katana eller måske en PGO T-rex, men
har store problemer med at finde detaljerede specifikationer på de
forskellige knallertmodeller.

Hvad løber Gilera og T-rex uden begrænsninger?

Jeg har haft to Suziki Katana'er som jeg har været glad for, men kan se at
de nu har skiftet modelnr. til AY50K3.
Jeg kan ikke finde nogle fornuftige specs på den nye model.
* Er der nogen nævneværdige forskelle ud over design?
* Er der stadig kun en begrænsende skive i udstødningen?
* Hvad kan den løbe med begrænsningen taget?

På forhånd tak

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 10:46

> Hvad løber Gilera og T-rex uden begrænsninger?

Min egen Runner SP50 render uden begrænsninger 90 Km iflg. speedo reelt Ca
84 Km ( Målt med GPS )

Der findes 2 blindrør på udstødningen, en skive i variator og en
meesingplade med 5-6 små huller i indsugningen ved karburator, alt noget der
klares forholdsvist nemt.

MvH
Polleman

Fra : GK

Dato : 11-08-04 15:02

"Christian S" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> * Er der stadig kun en begrænsende skive i udstødningen?
> * Hvad kan den løbe med begrænsningen taget?

hej Min Runner årg 00 går en 70-75 stykker , med org udstødning og
begrænsninger taget ,, og med et tun udstødning vil jeg skyde på 80-85
stykker og så er de 10 km/t spedo viser for meget trukket fra ...
og kan kun varmt anbefale Gilera Runner SP .. suzuki kender jeg ikke ,,
og PGO har jo ikke det bedste ry .. så det er vel en smags sag og så
tegnebogen

---