Køb af 30'er / brugt ?
Fra : Peter Heide

Dato : 10-08-04 13:54

Skal have købt en sådan brugt.

Den skal klare ca. 45 km pr. dag sommer/vinter,da jeg får
langt til jobbet pr. 1. oktober.

Hvad skal man kikke efter når man er ude og se på en brugt knallert, så
det ikke er velpudset vrag man får købt ?

max. 2-3000 kr

Jeg har ikke en skid forstand knallerter.

mvh peter

Fra : Brian Larsen

Dato : 10-08-04 14:04

On Tue, 10 Aug 2004 14:54:09 +0200, Peter Heide wrote:

> [...]
>
> Hvad skal man kikke efter når man er ude og se på en brugt knallert, så
> det ikke er velpudset vrag man får købt ?

Til 2-3000 kroner tror jeg ikke engang den er velpudset :)

Du kan nok få en ordentlig Puch Maxi eller noget i samme klasse, men
scootere tror jeg du skal op og give lidt mere for.

--
Brian Lund Larsen

// '75 Honda CB400F

Fra : Corty

Dato : 10-08-04 20:19

Brian Larsen <brian@FJERNMIGcze.dk> wrote in

> Til 2-3000 kroner tror jeg ikke engang den er velpudset :)
>
> Du kan nok få en ordentlig Puch Maxi eller noget i samme klasse, men
> scootere tror jeg du skal op og give lidt mere for.

En ok Suzuki FZ50 er til at skaffe i det prisleje... den er nem at
vedligeholde, reservedelene er billige, og den kører bare...

Jeg har selv haft en FZ50'er, den stod fuldstændig original (dog med
43mm cylle), den startede i første hug, kørte fint, og ca 38-39 km/t på
toppen...

Tænk ikke på en scooter i klassen 2-3k, der får du kun gamle vrag.
Men prøv evt. politiauktionerne, du kan være heldig.

/Corty

Fra : Peter Heide

Dato : 10-08-04 23:15

> En ok Suzuki FZ50 er til at skaffe i det prisleje... den er nem at
> vedligeholde, reservedelene er billige, og den kører bare...

> /Corty

Det bliver Suzuki FZ50 jeg vil købe brugt. Det lyder til at være
en "lige ud af landevejen" - knallert.

Tak for hjælpen,

Peter