"Jensen" 45 chopper???
Fra : Corty

Dato : 08-08-04 14:11

Hey gruppe

Jeg var lige inde og handle i vores lokale Kvickly her i Aalborg, udenfor
stod en "Jensen" chopper look-alike parkeret. 45 nummerplade bagpå.

Er der nogen der kender noget til denne model - evt link på internettet???

På forhånd tak
/Corty

Fra : GOnZo

Dato : 08-08-04 20:07

prøv at kigge på http://www.ewalds.dk/ og så JINCHENG 50 Q8

Slet alt mellem " og " i email adr.
Hilsen GonZO

Fra : HpeA

Dato : 08-08-04 21:25

"Corty" skrev i en meddelelse
> [...]
> stod en "Jensen" chopper look-alike parkeret. 45 nummerplade bagpå.
>
> Er der nogen der kender noget til denne model - evt link på internettet???

Det skulle vil aldrig være denne lille sø´ fætter vel ?.

http://www.byskov-biler.dk/chopper.html

Hilsen
Hp

Fra : Corty

Dato : 08-08-04 22:30

"HpeA" <hpea@NOWAYfarmands.dk> wrote in

> Det skulle vil aldrig være denne lille sø´ fætter vel ?.
>
> http://www.byskov-biler.dk/chopper.html
>

> Hilsen
> Hp

Hey HP

Lige netop. Den er for cool... tak for svaret.

Mvh
/Corty

Fra : Elbarto

Dato : 09-08-04 00:39

"Corty" <email@cNoOrStPyAM.dk> skrev i en meddelelse
> "HpeA" <hpea@NOWAYfarmands.dk> wrote in

> Hey HP
>
> Lige netop. Den er for cool... tak for svaret.
>
> Mvh
> /Corty

Ikk for noget men de køre ikk vildere godt
Når den er afdroslet (boret op i udstødningskanal) så kan den næsten rende
60kmt og bruger vel og mærke det meste af 1 km på at komme derop

Elbarto

Fra : Corty

Dato : 09-08-04 09:09

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> wrote in

> [...]
> Når den er afdroslet (boret op i udstødningskanal) så kan den næsten
> rende 60kmt og bruger vel og mærke det meste af 1 km på at komme

Hehe... det er jo også en slow-rider så'n en chopper

Men måske man skulle få OCC (Orange County Choppers) til at bygge en
45'er

/Corty

Fra : RpR

Dato : 09-08-04 09:21

> Men måske man skulle få OCC (Orange County Choppers) til at bygge en
> 45'er

Det kan gøres meget nemmere og billigere hvis sådan en skal rende
Den bruger en kopi af Honda's gode gamle 4-taks motor fra Dax, CD50, osv.
Der fås nogle nydelige 110cc sæt der kan smide 28hk fra sig, hvilket jo slet
ikke er så tosset

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Corty

Dato : 09-08-04 19:48

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> wrote in

> [...]
> Den bruger en kopi af Honda's gode gamle 4-taks motor fra Dax, CD50,
> osv. Der fås nogle nydelige 110cc sæt der kan smide 28hk fra sig,

28 heste.. er det ikke lidt overkill???

Minder mig om min skoletid og min gamle klassekammerat Claus, som tog en 4
gears Suzuki (eller Yamaha.. kan sq ikke lige huske)... men ihvertfald, han
var en tur i tyskland og fik en 2 cylindret 150ccm 2 takter med hjem.

Med hjælp fra et svejseapparat, noget stål og en kreativ hjerne fik han
kvarteres sejeste knallert.. Men de der få liter der ku være i tanken holdt
ikke langt.

Min mor blandede æter i benzinen da hun i 60'erne boede i Hørsholm og kørte
til Hillerød hver dag... Hun kørte på en Ciao der var hakket, honet, boret
og planet efter alle datidens kunster.. det var vist også en fartdjævel..
efter hvad hun fortalte...

Jeg er nu godt tilfreds med 50-55 km/t - har ikke spor behov for at køre
hurtigere, synes bare godt om chopper-designet.

/Corty

Fra : RpR

Dato : 09-08-04 22:13

> 28 heste.. er det ikke lidt overkill???

KUL PÅ SKIPPER! ;-P
Min egen RS 50 har da 16,73hk, og den kryber stille og roligt højere opad

Indtil videre lyder topfarten på 145km/t efter GPS, med snuden så meget mod
tanken at jeg skal orientere mig efter kantstriberne