PGO BigMax satte ud...
Fra : Peer E.P.

Dato : 08-08-04 13:08

Min kværn satte den anden dag ud, ved lige-ud kørsel. Det var 30 grader
varmt, og tanker var halvt fyldt. Der var maaser af olie på.

Den har kun kørt 5000 og er i fin stand generelt.

Motoren satte lidt ud, og gik derefter helt ud. Hvad kan der være sket. Jeg
har prøvet det én gang før, i foråret.. det er ca. 2500 km siden...

Da den havde stået stille et par minutter startede den igen efter ca. 10
sek. på el-starteren, og kørte uden problemer 15 km hjem...

Den kører ca. 60km/t, og der skulle efter sigende ikke været pillet ved
noget, overhovedet...Det er en 45-model. 2001 model.

Kan det have noget at gøre med, at jeg kører med gashåndtaget helt i bund...
Det burde det da vist ikke, da jeg mener at scootere er lavet til dét..?

Håber der er noget der ved hvad det kan være...

Mvh. Peer

Fra : Morten feat. Elvis

Dato : 10-08-04 20:43

hmm den kører 60 men det er en 45'er... og du sir der ikk er pillet ved den,
det vil jeg nu mene der er...

havde samm problem med min gamle adly, prøv at tjekke om der er nogle steder
hvor motoren får falsk luft, f.eks hvis indsugningsstudsen er gået løs i en
af siderne... det kan jo sagtens være at den lige er blevet tæt nok ved et
lille skub til at klare de 15 km hjem! det er en mulighed men der er også
flere steder den kan få falsk luft, prøv at se efter og tjek om slanger mm.
er revnet eller at noget er gået løs!