Hvilket rør passer overens!
Fra : Ulf

Dato : 07-08-04 10:47

Hvilket rør passer overens med Tændrør Champion L-90? Alså en med
samme varme hverdi, ved nemlig ikke hvor man kan få Champion Tændrør.

Hilsen Ulf

Fra : p.jarnbak

Dato : 07-08-04 13:00

"Ulf" <atagu@gmx.net> wrote in message
ved nemlig ikke hvor man kan få Champion Tændrør.

Det skal du være glad for.Har aldrig set en motor der
kørte optimalt med det lort.Har som regel start problemer
og dårlig tomgang.
Hej Palle
p.s.jeg tror cardic biltilbehørs kæden har dem.

Fra : Brian A.

Dato : 07-08-04 16:56

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> ved nemlig ikke hvor man kan få Champion Tændrør.
> >
> Det skal du være glad for.Har aldrig set en motor der
> kørte optimalt med det lort.Har som regel start problemer
> og dårlig tomgang.

Er Champion lort, eller er det selve L-90 der er noget lort?

Fra : p.jarnbak

Dato : 07-08-04 19:48

"Brian A." <Ask-for-it@This-is-invalid.com> wrote in message

> Er Champion lort, eller er det selve L-90 der er noget lort?

Det er Champion der stinker.
Hej Palle.