Uha olie!
Fra : Ann Nielsen

Dato : 03-08-04 20:57

Ja så så jeg at en anden spurgte til det med olie. Og jeg skal snart ud for
første gang og kigge efter olie til den bette "kværn"!

Hvilken slags olie er bedst til en PGO Dr. Big? Den har fået pillet skiven
ud og kører ca. 55 km/t. Hvilken slags olie er bedst at køre på til den?

Mvh.

Ann Nielsen

Fra : RpR

Dato : 04-08-04 00:18

> Hvilken slags olie er bedst til en PGO Dr. Big? Den har fået pillet skiven
> ud og kører ca. 55 km/t. Hvilken slags olie er bedst at køre på til den?

Shell laver en hel del gode olier til fornuftige penge, og de fås jo
overalt.
På mine tunede maskiner kommer der Shell Advance Ultra 2T i.
Til afdroslede scootere kan deres scooter olier helt sikkert bruges. Ellers
laver de olier beregnet til alm. gade MC'er, VSX hedder den svjh, den er fin
til "mindre" kraftige 47mm sports cylinderkits og hvad der hører til
kittene.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Moller

Dato : 04-08-04 14:16

Ann Nielsen wrote:
> [...]
> ud og kører ca. 55 km/t. Hvilken slags olie er bedst at køre på til den?

   Kan næsten kun anbefale Delo olie fra www.louis.de det smøre rigtig
godt, og enda så godt at jeg har overlevet to dage uden smøring, uden
at de brændte sammen af det :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Ulf

Dato : 05-08-04 14:10

Moller <Lars@molnit.com> wrote in message news:<4110e199$0$35872$14726298@news.sunsite.dk>...

>    Kan næsten kun anbefale Delo olie fra www.louis.de det smøre rigtig
> godt, og enda så godt at jeg har overlevet to dage uden smøring, uden
> at de brændte sammen af det :)

Hej Moller

Louis.de, sælger faktisk en hel masse "lort"...

Men også et par gode ting, som frek. støvler..

Hilsen Ulf

Fra : Brian A.

Dato : 05-08-04 15:00

"Ulf" <atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Louis.de, sælger faktisk en hel masse "lort"...
> Men også et par gode ting, som frek. støvler..

Hvad er "frek. støvler"?

Fra : KlausB

Dato : 05-08-04 15:18

Hmm
"Lort" er nok lidt hårdt at sige. Taget i betragrtning af prisen synes jeg
nu de klarer det meget godt.

Klaus

Fra : Jørgen

Dato : 06-08-04 15:38

prøv Aldi

Fra : Mogens W. Larsen

Dato : 15-08-04 10:03

Scooterland i Aalborg har fullSyn. til 50 kr./liter. Bruger det selv på en
Big Max der går 105 Km/t.

Hygge og god vind...

Fra : Henning Lund

Dato : 15-08-04 14:26

Mogens W. Larsen skrev:

> Scooterland i Aalborg har fullSyn. til 50 kr./liter.

Hvilket mærke?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk