Speedfight trim hjælp
Fra : dpir8b

Dato : 03-08-04 18:45

Hej alle,

jeg har en peugeot speedfight lc fra 97 ,som jeg gerne ville have til at
trække lidt mere op af bakkerne!

Den har lukket blindrøret men ellers er der ikke lavet noget ved den.
Den kører ca. 65km ud af lige vej men taber hurtig fart ved selv de små
stigninger.
Jeg er ok tilfreds med de 65 men jeg er træt af den taber fart ved
stigninger ,hvad kan der gøres?

MVH.
Svend

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-08-04 19:06

dpir8b skrev:

> Jeg er ok tilfreds med de 65 men jeg er træt af den taber fart ved
> stigninger ,hvad kan der gøres?

47mm cylle + evt. udstødning.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Brian A.

Dato : 03-08-04 20:22

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> 47mm cylle + evt. udstødning.

Jeg har pt. selv lige taget mit 47mm cylle af. Det var slidt og var ved at
sætte sig, men gjorde det aldrig i de 3md. jeg kørte videre med det :-/ Jeg
havde også 21mm karburator på, og regnede da med at jeg også skulle smide
den originale på, men det va ikke nødvendigt.
41mm cylle + 21mm karburator - den rykker rigtigt godt ifht. det er std.
cylle, omend benzin-økonomien er en by i Rusland :)
Så et simpelt indgreb som at skifte karbunade vil også give et godt skub i
maskinen :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-08-04 20:57

Brian A. skrev:

> [...]
> benzin-økonomien er en by i Rusland :) Så et simpelt indgreb som at
> skifte karbunade vil også give et godt skub i maskinen :)

Har også en del planer om at sætte karbonade på min..

Vil gerne op på de reelle 90..