Vedligeholdelse af scooter af mærket YAMAH~
Fra : Frank Pedersen

Dato : 31-07-04 20:07

31.7.2004.

Kære nyhedsgruppe dk.fritid.knallert !

Jeg har et spørgsmål om vedligeholdelse af min scooter af mærket YAMAHA
AEROX 2001 (med nummerpladen "JE157").
Den bagerste støddæmper er rusten og jeg vil gerne have en vurdering om jeg
kan renovere den selv
eller jeg skal have den skiftet ved næste serviceeftersyn (16.000 km.). Jeg
har købt bogen "Haynes Service and
Repair Manual" for scootere og MC med ydelse 50-250 cc.

Jeg ser frem til nyhedsgruppens svar på denne mail.

Med venlig hilsen

Frank Pedersen
Viborg

Fra : RpR

Dato : 01-08-04 10:06

> [...]
jeg
> kan renovere den selv
> eller jeg skal have den skiftet ved næste serviceeftersyn (16.000 km.).

Du kan godt renovere den selv, men er det besværet værd?

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 05-08-04 22:33

"Frank Pedersen" <frank.pedersen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Den bagerste støddæmper er rusten og jeg vil gerne have en vurdering om
jeg
> kan renovere den selv

Som i rustet sammen eller bare "ikke så pæn" ?

Umiddelbart ville jeg købe en ny. Kan anbefale Doppler, Malossi og TP
dæmpere.. tag et kig på www.speed-line.dk , www.scooter-racing.dk og
www.msp-tuning.dk der kan du sikkert finde noget.

Mvh.
Hans-Jacob