Motor Probelmer på Easy Rider ;-(
Fra : Jessen

Dato : 31-07-04 14:27

Hej Ng.

På min Easy har jeg på det seneste oplevet at jeg ikke kan få ordenligt liv
i den om morgenen, jeg kan godt starte den, men den vil ikke tage gas, ja,
nermest så virker det som om den er lidt på vej til at drukne(den står ude i
vores carport om natten).
Men venter jeg så til om eftermiddagen så er der ingen probs. med at tage
gas og kører på den, hvad pokker kan der være galdt ? når jeg så kører på
den om eftermiddagen, så når jeg kommer på de 45km/t så er det om den ikke
kører helt jævnt, ja faktisk virker det som om den "hakker" lidt idet ? har
lige skiftet tændspole + cpi-tænding, hjælp mig venligst da jeg er ved at få
mega mange grå hår på grund af dette (for mig kæmpe probs. )

Venligst

D. Jessen