Efterlade styrthjelm?
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-07-04 16:51

Hej!

Hvad gør I når I parkerer scooteren et offentligt sted? MC-folket stoler
jo blindt på at ingen render med deres hjelm...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 24-07-04 19:01

> Hej!
>
> Hvad gør I når I parkerer scooteren et offentligt sted? MC-folket stoler
> jo blindt på at ingen render med deres hjelm...

Hej,

jeg sætter bare min kæde igennem hjelmen også så har de næsten fortjent den,
hvis de kan tage den med

--
Kasper

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-07-04 17:04

Kasper Vibe Grevsen skrev:

> jeg sætter bare min kæde igennem hjelmen også så har de næsten
> fortjent den, hvis de kan tage den med

Det er selvfølgelig en mulighed omend mere bøvlet end bare lægge
hjelmen på dyret som MC-folk altid gør.

Fra : GK

Dato : 24-07-04 23:22

> Hvad gør I når I parkerer scooteren et offentligt sted? MC-folket stoler
> jo blindt på at ingen render med deres hjelm...

har du ikke en hjelm box under sædet ... ???????????

---

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-07-04 17:04

GK skrev:

> har du ikke en hjelm box under sædet ... ?

Jo men ikke altid der er plads

PS: Du fik lige ?????????? tilovers

Fra : GK

Dato : 25-07-04 20:57

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Jo men ikke altid der er plads
>
> PS: Du fik lige ?????????? tilovers

nå er det nu også forbudt at bruge et spørgsmålstegn.. hvad er straffen så
for det .. i ng
Må man godt reklamere for software i ng

> --
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
> Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)

---

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-07-04 22:21

GK skrev:

> nå er det nu også forbudt at bruge et spørgsmålstegn.. hvad er
> straffen så for det .. i ng
> Må man godt reklamere for software i ng

Hvad snakker du om?

Fra : Brian A.

Dato : 26-07-04 18:43

"GK" <GK@nospam-post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> nå er det nu også forbudt at bruge et spørgsmålstegn.. hvad er straffen så
> for det .. i ng

Nej, det er ikke forbudt at bruge et spørgsmålstegn, men hele 11 styks - det
er 10 overflødige. Der var, som jeg læser det, intet ondt ment med
kommentaren, hvilket smiley'en vel også indikerer?

?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-07-04 20:09

Brian A. skrev:

> Nej, det er ikke forbudt at bruge et spørgsmålstegn, men hele 11 styks
> - det er 10 overflødige. Der var, som jeg læser det, intet ondt ment
> med kommentaren, hvilket smiley'en vel også indikerer?

Præcis. Den var såmend ganske fredelig..

Fra : Jørgen

Dato : 06-08-04 08:08

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Jo men ikke altid der er plads

hvad men en bagagebærer box til det du ellers har i box under sædet.
så vil der være plads til hjelmen.

Jørgen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-08-04 08:24

Jørgen skrev:

> hvad men en bagagebærer box til det du ellers har i box under sædet. så
> vil der være plads til hjelmen.

Det er en mulighed! Men vil mene det smarte går af min scooter hvis jeg
monterer sådan en - synes det ser grimt ud.

Anyways jeg har fundet en løsning. Jeg efterlader den på sædet og hvis
der er nogle der kan bruge min udtrådte str. L så værsågo

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 25-07-04 17:28

> Hej!
>
> Hvad gør I når I parkerer scooteren et offentligt sted? MC-folket stoler
> jo blindt på at ingen render med deres hjelm...

Jeg ligger bare hjelmen ved siden af min scooter.

Hvis jeg endelig skal parkere den et sted (især over længere tid) hvor der
er mange mennesker åbner jeg hjelmrummet, smider den lange af de to
"stropper" til at spænde hjelmen med indenbors i hjelmrummet og klapper
sammen. "Låsen" for enden af stroppen kan ikke komme ud igennem når sædet er
lukket og derved kan ingen rende med min hjelm og jeg kan stadig have rummet
fyldt op med l*rt ;)

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-07-04 17:46

Hans-Jacob Møgelmose skrev:

> [...]
> sammen. "Låsen" for enden af stroppen kan ikke komme ud igennem når
> sædet er lukket og derved kan ingen rende med min hjelm og jeg kan stadig

Det er en mulighed desværre er jeg nervøs for at skjoldet på scooteren
bliver ridset over længere tid.. :-/

(2 år / 11kkm / ingen ridser - vil helst ikke bryde det mønster )

Men god idé!!

Fra : Brian A.

Dato : 25-07-04 18:54

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@hottiemail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> lukket og derved kan ingen rende med min hjelm og jeg kan stadig have

Det system er lavet fra fabrikken på min Adly Silverfox :) Der er en lille
krog som man kan hænge stroppen på, men kun når rummet er åbent.

Fra : RpR

Dato : 25-07-04 23:28

> Hvad gør I når I parkerer scooteren et offentligt sted? MC-folket stoler
> jo blindt på at ingen render med deres hjelm...

Scooteren lægger jeg hjelmen på trinbræddet.
RS'en stiller jeg hjelmen på jorden ved siden af.

Der er i de 7år jeg har kørt ingen der har pillet ved mine hjelme endnu.
Hvem pokker ville da også rende med en hjelm? Specielt min der er så
letgenkendelig at jeg promte ville fare i hovedet på idioten der havde
stjålet den ;-P

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-07-04 07:30

RpR skrev:

> [...]
> Hvem pokker ville da også rende med en hjelm? Specielt min der er så
> letgenkendelig at jeg promte ville fare i hovedet på idioten der havde

Måske jeg bare skulle tage chancen... I så fald har jeg da en god grund
til at købe en ny hvis de skulle nakke den - køn er den ikke mere..

Fra : RpR

Dato : 26-07-04 15:21

> Måske jeg bare skulle tage chancen... I så fald har jeg da en god grund
> til at købe en ny hvis de skulle nakke den - køn er den ikke mere..

Hvis den ikke er køn så nakker de den da slet ikke mere

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-07-04 17:50

RpR skrev:

> Hvis den ikke er køn så nakker de den da slet ikke mere

Man skal aldrig sige aldrig. Den er køn på afstand og visse folk mener
den stadig er køn tæt på - jeg synes bare den er så fuld af ridser -
især visiret

Fra : RpR

Dato : 26-07-04 18:12

> Man skal aldrig sige aldrig. Den er køn på afstand og visse folk mener
> den stadig er køn tæt på - jeg synes bare den er så fuld af ridser -
> især visiret

Jeg har mere eller mindre opgivet at holde min hjelm pæn. Den eneste måde at
holde den og visiret fri for ridser er aldrig at pakke den ud

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-07-04 20:09

RpR skrev:

> Jeg har mere eller mindre opgivet at holde min hjelm pæn. Den eneste
> måde at holde den og visiret fri for ridser er aldrig at pakke den ud

I starten gjorde jeg ALT for at holde den pæn men lige lidt lykkedes.

Den skal åbenbart have ridser sådan en

Fra : RpR

Dato : 27-07-04 11:06

> I starten gjorde jeg ALT for at holde den pæn men lige lidt lykkedes.

Kender det. Skifter visiret et par gange om året så jeg stadigvæk har en ide
om hvor jeg er på vej hen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 18:05

RpR skrev:

> Kender det. Skifter visiret et par gange om året så jeg stadigvæk har
> en ide om hvor jeg er på vej hen

LOL