Suzuki Katana - Vandkølet
Fra : Bent The Nighthawk

Dato : 23-07-04 21:50

Hej Gruppe

JEg skal købe en vandkølet Katana på mandag.

Kan i give mig et bud på, hvor hurtigt den vil køre med lovlige dele i
standard-trim - kun med ringen fjernet.

Lige p.t. er der enn Hebo Cylinder (70ccm) + Sito potte + Polini Vario
o.s.v - nålen går if. sælger forbi de 100... på min korte prøvetur var jeg
forbi de 85 på en villavej

Men jeg får den orig. cylle med, og den skal monteres i stedet for, og en
original potte til suzuki. Kun polini vario vil jeg beholde.

Nogen bud?

Mvh
Bent

Fra : Thomas

Dato : 24-07-04 08:06

"Bent The Nighthawk" <nighthawk9400@REMOVEMEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men jeg får den orig. cylle med, og den skal monteres i stedet for, og en
> original potte til suzuki. Kun polini vario vil jeg beholde.

Min katana gik efter nålen 80-85 km/t. hvor plumpen var væk.

med et malossi 70 ccm sport's kit. polini vario stor membran bagerste
remskive udskiftet med et polini orginal udstødning.
gik den altid 95 km/t efter nålen den kunne en gang imellem godt komme op på
105 km/t efter nålen.
Det var når jeg kørte på den med mine 80 kg.

Men den bliver ikke så sjov at køre på bare med standart cylinder. topfarten
bliver ikke meget laver men måden den trækker op til topfarten bliver meget
andreledes.

mvh. Thomas