ISAPI tool???
Fra : Finn Bindeballe

Dato : 18-01-01 20:38

hej alle

er der en der kender et smart tool til at teste ISAPI DLL'er med???
jeg har prøvet dr-BOB's men kan ikke faa det til at virke..........

hilsen
Finn Bindeballe
FinnB@post6.tele.dk

Fra : Carsten

Dato : 19-01-01 08:59

Hvad med en web server, der kan finde ud at logge alt kommunikation mellem
ISAPI og webserver, og som du kan benytte som host-application i et Delphi
dll-projekt. Se nedenstående website.

Carsten
http://www.blueface.com

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 19-01-01 08:59

PWS ?

Fra : Niels (niLLer)

Dato : 20-01-01 00:32

Just as I expected, "Uffe Kousgaard" <uffe@routeware.dk> came up with
this:

>PWS ?

Microsoft Personal Webserver. Den er (vistnok) gratis, og den ligger i
hvert fald på Win98 first edition CD'en, ellers kan man også hente den
fra nettet.

Niels (aka. niLLer)
--
e-mail: nmartin at iname dot com ICQ UIN: 50187323
http://xoasis.com/~niller/ - niLLer's pages (My programs, in English)

Fra : Kurt Bilde

Dato : 20-01-01 17:00

Hej !

Uffe Kousgaard wrote:

> PWS ?

Huske lige at gå på Communitiet for at hente "How to debug an ISAPI.".
Det bliver nemlig det næste spørgsmål du vil stille, Finn.

Dejligt at Delphi 6 indeholder en Webserver, så man ikke behøver en helt
masse opsæt for at teste N/I-sapi'er !

-Kurt