Ledningsdiagram til sonic.
Fra : Rasmus

Dato : 20-07-04 08:33

Hej rødder.

Jeg skal kigge lidt på min lillebrors sonic. Den lokale cykelsmed kunne ikke
lave den, men mente at der var noget galt med ledningsnettet. Og da jeg ved
et hurtigt kig kunne se et par løse ledninger iden stik i enden, vil jeg nok
give ham ret. Jeg ville så lige tjekke, om nogle skulle have byttet rundt på
noget. Men jeg kan ikke findet nogle diagrammer over ledningsnettet....Så er
der nogle som kan smide et link, ville jeg blive meget glad !!!

Hygge !!

Fra : rotel

Dato : 20-07-04 20:50

www.kosters.dk
rotel

Fra : Rasmus

Dato : 21-07-04 08:52

"rotel" <rotel1@sol.dk> skrev i en meddelelse
> www.kosters.dk
> [...]

Tak for linket, men jeg harvde ikke tænkt mig at indvestere i en bog, blot
for at kigge ledningsnet på min brors scoter.