Listo45 scooter - nordjylland?
Fra : Bent The Nighthawk

Dato : 17-07-04 11:45

Er der nogen der ved om der findes en forhandler i Nordjylland for Listo45
4-takts scooteren.

Jeg er meget interesseret i en prøvetur, da den er 4-takter og "kun" koster
7500,- incl. moms...

Men.. er det noget billigt skrammel??

/Bent

Fra : Highserver

Dato : 17-07-04 11:48

Hej Bent

Prøv evt. på : http://www.parkhave.dk/

Hilsen Jakob

Fra : Bent The Nighthawk

Dato : 17-07-04 13:19

Hey Jacob

Det var dér jeg kiggede, men Holstebro er desværre for langt væk fra
Aalborg. Jeg mangler noget mere mod nord..

Men tak alligevel
/Bent