Hjælp!
Fra : Ann Nielsen

Dato : 15-07-04 21:58

Jeg har fået mig en ny PGO Dr. Big 30 km/t. Hvad kan jeg gøre for at den kan
løbe lidt stærkere - så når jeg kører 30-40 km/t kan spare lidt benzin og
omdrejninger?

Mvh.

Ann Nielsen

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 16-07-04 09:11

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> løbe lidt stærkere - så når jeg kører 30-40 km/t kan spare lidt benzin og

Der sidder en eller to skiver på gliderøret imellem blæserhjulet og
variatoren. Fjern dem og så kører den stærkere.

Topstykket skal/kan planes for et renere optræk/bundtræk

Blindrøret skal/kan lukkes for renere motorgang, topfart og optræk

Håber det kunne hjælpe lidt.
Få evt. en mekaniker til at hjælpe dig! :)

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Morten feat. Elvis

Dato : 16-07-04 10:22

kan du så fortælle mig hvorn man fjerner et blindrør? og hvor det helt
præcist sidder? kan du finde billeder af det evt?

har en hot 50

mvh Morten

Fra : BooDy

Dato : 17-07-04 08:14

Det er det lille rør der sidder forest på din udstødning...

pil den af og få stoppet hullet. svejs det derefter så det ikke kan ses.

Hilsen Thomas